Windows 10 Mobile - nagrywanie rozmów / historia lubi się powtarzać

Data: 2017-12-27 22:45:30
Autor: Krystek
Windows 10 Mobile - nagrywanie rozmów / historia lubi się powtarzać
Do niedawna można było nagrywać rozmowy na telefonach/smartfonach z Windows 10 Mobile według tej instrukcji -
<https://answers.microsoft.com/pl-pl/mobiledevices/forum/mdlumia-mdw10phone/jak-nagrywa%C4%87-rozmowy-w-systemie-windows-10/4097ccba-8be4-497d-8c23-05e78e0ddbbd?auth=1>

Potem, po którejś aktualizacji ta możliwość zniknęła, potem po którejś kolejnej znów ją przywrócili, a teraz widzę, że od tygodnia (dwóch?, trzech?) brakuje tej opcji.

Czy ktoś wie, co się dzieje? Tzn. czy ma ją u siebie, w opcjach telefonu/smartfonu? Ja jej w MS Lumii 550, której używam nie znajduję.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2017-12-28 22:04:16
Autor: Mark
Dnia 2017-12-27 o 22:45, Krystek napisał(a):
[...]

W mojej Lumi 950 XL nadal jest ta opcja. Wersja systemu 1709.

--
Mark
keitaro@pnet.pl

Data: 2017-12-28 23:25:09
Autor: Krystek
W dniu 2017-12-28 22:04, Mark pisze:
[...]

Zrobiłem soft reset smartfonu (karta SD musiała zostać naprawiona), a następnie wyłączyłem przyciskiem i ponownie go włączyłem. Opcja nagrywania znów pojawiła się.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2018-01-21 03:01:51
Autor: Animka
W dniu 2017-12-28 o 22:04, Mark pisze:
[...]

Nie mam tej opcji w Samsungu, ale może jak włączę dyktafon w czasie rozmowy to rozmowa się nagra? Chyba tylko moje gadanie.
A może jest jakaś aplikacja do nagrywania w androidzie Samsunga?

--
animka

Windows 10 Mobile - nagrywanie rozmów / historia lubi się powtarzać