Windows 10 i ekran dotykowy

Data: 2015-08-22 07:09:04
Autor: Cavallino
Windows 10 i ekran dotykowy
PoszukujÄ™ sterownika do ekranu dotykowego dla Windows 10 32 bit.
Dla kompa HP x360 convertible.

HP na swojej stronie ma sterowniki, ale tylko dla Windows 8.1 w wersji 64 bit.
I zlewa inne potrzeby.

Jak i gdzie znaleźć stery dla Win 32?
Żaden sprzętu w menadżerze urządzeń nie figuruje jako nieznany, więc nawet nie wiem jakiego drivera brakuje

Data: 2015-08-22 18:04:35
Autor: \(c\)RaSz
Windows 10 i ekran dotykowy
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w
news:mr905f$ome$1node1.news.atman.pl ...
: PoszukujÄ™ sterownika do (...)
:
: HP (...) ma sterowniki, ale tylko dla Windows 8.1 w wersji
: 64 bit.
: (...)
:
: Jak i gdzie znaleźć stery dla Win 32?
: Żaden sprzętu w menadżerze urządzeń nie figuruje jako nieznany,
: więc nawet nie wiem jakiego drivera brakuje
:

No wiesz, jeśli nie ma tego na stronie producenta, to raczej d**a blada, ale
może wypróbuj DRIVER DETECTIVE ? Tyle, że za możliwość pobrania sterowników
(wielu) trzeba zapłacić circa 100 złociszy (w $ chyba), lecz wtedy masz sprawę na rok
załatwioną w sposób totalny: wszystkie stery, jakich potrzebujesz są w jednym
miejscu, i ichni "agent" sam wykrywa co wymaga nowszych, czy w witrynie takie
są, po czym ściągasz je jedym kliknięciem. Po prostu rewelacja.
Ichnia strona to: http://www.drivershq.com/
Daj znać jak Ci poszło!

--

Socjaliści, jak wiadomo, swój program kierują do tych, którzy czują się
pokrzywdzeni, i wyzyskiwani. Kiedy więc socjaliści są u władzy - tak

Data: 2015-08-22 18:44:47
Autor: Przemysław Ryk
Windows 10 i ekran dotykowy
Dnia Sat, 22 Aug 2015 07:09:04 +0200, Cavallino napisał(a):

Poszukuję sterownika do ekranu dotykowego dla Windows 10 32 bit.
Dla kompa HP x360 convertible.

HP na swojej stronie ma sterowniki, ale tylko dla Windows 8.1 w wersji 64 bit.
I zlewa inne potrzeby.

Jak i gdzie znaleĽć stery dla Win 32?
Żaden sprzętu w menadżerze urz±dzeń nie figuruje jako nieznany, więc nawet nie wiem jakiego drivera brakuje

SprawdĽ w menedżerze urz±dzeń na zakładkach ze szczegółami Identyfikator
sprzętu - i po tym szukaj.

[ Jeżeli spotkałe¶ kobietę swoich marzeń, to o pozostałych marzeniach      ]
[ możesz ¶miało zapomnieć.      (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

Data: 2015-08-22 22:18:05
Autor: Cavallino
Windows 10 i ekran dotykowy
W dniu 22.08.2015 o 18:44, Przemysław Ryk pisze:
[...]

Tak wła¶nie robiłem, ale tego urz±dzenia po prostu brak.
Powrzucałem różne sterowniki w ten sposób (dla brakuj±cych urz±dzeń), od różnych producentów sprzętu i nic w kwestii dotyku się nie poprawiło.
Chyba zainstaluję jako drugi system Win 64 bit i zobaczę pod jakim ID tam występuje ekran dotykowy.

Data: 2015-08-24 16:48:18
Autor: Cavallino
Windows 10 i ekran dotykowy
W dniu 22.08.2015 o 22:18, Cavallino pisze:
[...]

Droga okazała się słuszna, bo dzięki instalacji Win 64 udało się odczytać ID sprzętu, a potem już było z górki.

Okazało się, że brakuje drivera:
Intel Inter-Integrated Circuit (I2C).

Google pomogło znaleĽć sterownik, przypasił od jakiego¶ Della.
3 pliczki, niecały 1 MB i dotyk działa, a kompa można używać także jako tabletu.

Windows 10 i ekran dotykowy