Windows 7

Data: 2011-07-24 22:52:10
Autor: Marek Czaplicki
Windows 7
 pisze w wiadomości j0hvnf$dbc$1@news.onet.pl na pl.soc.polityka w dniu niedziela 24 lipiec 2011 22:35:

Skusiłem się i zainstalowałem ten system ale muszę powiedzieć, że w
wielu wypadkach
XP jest lepszy. Nie radzę więc na razie przechodzić na niego chyba, że
po jakimś czasie
poprawią różne niedoróbki. A jest ich naprawdę dużo. Nie ma ekraników
łączenia z netem
i nie wiadomo czy się jest podłączonym na pierwszy rzut oka czy nie. Od
razu porządkuje
pliki w folderach co nie pozwala się zorientować co się włożyło do
folderu szczególnie,
gdy w folderach jest już ich trochę. Źle się wkłada do folderów większe
ilości plików
  na raz wygląda na to, że trzeba to robić po jednym pliku.
Defragmentacja jest bez
  żadnych bajerów. Braki są w personalizacji zdaje się, że z wielu
możliwości, które
  dawał XP zrezygnowano. Może się podzielicie ze swoimi wrażeniami jeśli
oczywiście
  macie takie doświadczenia.

ja tam się nie znam na "okienkach". robię na gnu/liniux debian . wg mnie wystarcza. :)

Windows 7