Windows 8 OEM i wirtualizacja

Data: 2013-10-27 15:02:21
Autor: 2late
Windows 8 OEM i wirtualizacja
Hej,

Mam zamiar kupic licencje OEM na Windows 8 Pro. Ale stac mnie na tylko jedna a slyszalem, ze teraz nie ma okresu probnego zanim sie aktywuje Windows, miesiac czy cos takiego. Caly czas sie zastanawiam czy zainstaluje ESXi i na tym Windowsa czy Windowsa i na tym VMWare. Moglby ktos zasugerowac jakies rozwiazanie?
Komputer bede sam skladal wiec fajnie byloby na szybkiego zainstalowac cos co sprawdzi wszyskie podzespoly i Windows wydaje sie do tego idealny ale nie wiem czy da sie go potem ponownie zainstalowac i aktywowac jako guest na ESXi.
Jakies dobre rady? ;)

2. Czy jak zainstaluje Windows 8 64bit na ESXi i puszcze na nim kompresje wideo, to wydajnosc bedzie taka sama jak na czystym Windowsie czy ograniczona do 2 rdzeni przyznanych wirtualnej maszynie, czy cos w tym rodzaju?

Data: 2013-11-19 16:00:38
Autor: Piotr Rezmer
2late pisze:
[...]

ESXi ma dość nietypowe wymagania (np. co do CPU). Może się okazać że nie da się go zainstalować/uruchomić na konkretnym steppingu procesora. Jak zbierzesz już sprzęt, to zacznij od testu instalacji/uruchomienia ESXi. Być może po tym nie będziesz już miał wyboru.
A do testów sprawności komponentów - zainstaluj po prostu Win 8 Evaluation.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2013-11-19 19:17:48
Autor: 2late
On 19/11/2013 15:00, Piotr Rezmer wrote:

[...]

Dzieki.
Sciaga sie.
Cos czuje ze sie do swiat nie wyrobie z tym testowaniem. ;)

Windows 8 OEM i wirtualizacja