Windows Media Center - jak to jest?

Data: 2010-05-23 17:28:51
Autor: [MF] PL
Windows Media Center - jak to jest?
2010-05-23 16:59, adresss@poczta.pl napisal (a):
Czesc,

jak to teraz jest z Windows Media Center? Z tego co mi teraz wiadomo,
to byla to osobna wersja Windows. A teraz znajduje, ze pobierz za
darmo... freeware....Czyzby Microsoft odpuscil sobie zdzieranie
haraczu?

Gdzie widziałeś coś takiego?

Czy jak mam swoj system Windows XP Prof. to moge MCE sobie sciagnac i
zainstalowac?

Windows Media Center jest teraz częścią Windows 7 we wszystkich wersjach (oprócz wersji Starter), jest częścią Vista Home Premium i Utimate. Kiedyś był dostępny jako osobna wersja OS - Windows XP Media Center. Jeśli masz XP Pro to możesz zrobić upgrade do Visty albo Win7, ale raczej na pewno nie za darmo :)

Data: 2010-05-26 16:08:29
Autor: BaX
[...]

Gdzie widziałe¶ co¶ takiego?

Czy jak mam swoj system Windows XP Prof. to moge MCE sobie sciagnac i
zainstalowac?

Windows Media Center jest teraz czę¶ci± Windows 7 we wszystkich wersjach (oprócz wersji Starter), jest czę¶ci± Vista Home Premium i Utimate. Kiedy¶ był dostępny jako osobna wersja OS - Windows XP Media Center. Je¶li masz XP Pro to możesz zrobić upgrade do Visty albo Win7, ale raczej na pewno nie za darmo :)

Np. kupuj±c update za 199zł w biedronce. LOL

Windows Media Center - jak to jest?