Windows Mobile 6 / domyślny wybór WiFi, zamiast GSM

Data: 2009-12-06 10:07:54
Autor: DooMiniK
Windows Mobile 6 / domyślny wybór WiFi, zamiast GSM
Witam,
Korzystam ze smartphone (Windows Mobile). Na codzień
korzystam w telefonie z dostępu do internetu (3G), jednak
próbuję zrobić, aby w domu korzystało z AP po Wifi. Bez problemu
się podłączyłem do AP, przyznało IP... Korzystanie z internetu
nadal odbywa się przez GSM (3G). Każda zmiana w modemie
powoduje, że przy wejściu np. przez IE na stronę WWW uruchamia
się 3G. Gdzie ustawić, aby domyślne w tej sytuacji było wifi?

--
Dominik Siedlak (bachus)

Data: 2009-12-06 10:35:50
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 06 Dec 2009 10:07:54 +0000, DooMiniK napisał(a):

[...]

Po skutecznym połączeniu z WLAN jest to domyślne połączenie w Windows
Mobile.
Widocznie masz jakiś problem z tym połączeniem. Sprawdź czy pokazuje się na belce ikonka połączenia wlan i czy strzałki
przy tym połączeniu przestają być animowane - jeżeli się ruszają, to
urządzenie wciąż próbuje nawiązać połączenie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-06 20:43:59
Autor: Szadzik
DooMiniK pisze:
[...]

Ja mam zrobione tak:

Settings>Connections>Connections>karta Advanced>Select Networks.

Tutaj wybrane mam My Work Network. Jak mam wybrane My Work Network (możesz utworzyć coś własnego, ale to my work network powinno już być) to daję Edit:

1. Karta General to nazwa, którą można zostawić bez zmian.
2. Karta Modem: dodajesz tutaj nowe połączenie, któremu nadajesz dowolną nazwę i jako modem dajesz Cellular Line (GPRS, 3G), next i tam musisz wpisać access point name, czyli np. orange (jeśli tel jest w Orange), podajesz nazwę użytkownika i hasło jak podawane przez operatora, sam Ci nic tu nie podam bo używam Vodafone, ale te dane powinieneś bez problemu znależć.dajesz Finish.
3. Na karcie Proxy Settings dajesz tick przy This network connects to the internet i upewniasz się, że odhaczone jest This network used a proxy server to connect to the Internet.

W ten sposób masz dodane połączenie, które jak nie ma WiFi to łączy się przez GPRS etc., a jeśli jest WiFi to używa WiFi.

--
Szadzik

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Data: 2009-12-07 09:11:07
Autor: Krzysztof Szmergiel
On 2009-12-06 11:07, DooMiniK wrote:
Witam,
[...]

Podczas ustawiania polaczenia WiFi, ustaw typ polaczenia jako
"Internet". Jezeli ustawiles jako "Home Network" lub "Work Network"
bedzie taki objaw jak powyzej.

K.

Windows Mobile 6 / domyślny wybór WiFi, zamiast GSM