Windows Mobile, ekran Today dźwięk

Data: 2009-03-01 11:12:23
Autor: Krzysiek
Windows Mobile, ekran Today dźwięk
Wielokrotnie szukałem w swoim HTC TyTN II opcji i nie znalazłem, pytam więc Was...czy ktoś z Szanownych Dyskutantów może mnie oświecić i powiedzieć do czego służy ikonka Sound: "Automatic" na ekranie Today pod windowsem Mobile. Są 4 takie ikonki, normal, vibrate, silent i automatic. Pierwsze trzy sa bezdyskusyjne, a co z ostatnią? Gdzie znajdę jakies opcje do konfiguracji tegoż? Jakie dźwięki wydaje telefon i od czego one zależą w trybie "automatic"? Nie zauważam różnic pomiędzy trybami Normal a Automatic.

Pozdrawiam, Krzysiek

Data: 2009-03-01 10:21:24
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 1 Mar 2009 11:12:23 +0100, Krzysiek napisał(a):

[...]

To wpisz sobie w kalendarz jakieś spotkanie i sprawdź różnicę :-)
Powinno ci przełączyć na profil cichy na czas spotkania.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

Windows Mobile, ekran Today dźwięk