Windows Mobile - pogrzebane .....

Data: 2010-01-19 09:48:10
Autor: Jan Strybyszewski
Windows Mobile - pogrzebane .....
No to oficjalnie zapraszam na uroczysty pogrzeb Windows Mobile.

Oraz na chrzest "Windows Phone Seven" tyle ze
a) calkowice nie kompatybilny na poziomie binarnym z istniejacym softem pod WM, czyli de facto nowy system operacyjny.

b) minimalne wymagania OpenGL 2.0 1GHz i WVGA. (hohoho)

Ale najfajniejszym zartem jest .... iz wielbieciele WM zostali na lodzie. Microsoft porzucil wszystko.... i teraz iphonowcy i Androidowcy moga sie smiec i wsiadac na ulubionego konika WMtroli "a u was nie ma nawigacji" bo na Windows Phone Seven to nie ma zadnego softu co za dziadostwo.

Data: 2010-01-19 05:12:33
Autor: Szymon von Ulezalka
Windows Mobile - pogrzebane .....
a) calkowice nie kompatybilny na poziomie binarnym z istniejacym softem
pod WM, czyli de facto nowy system operacyjny.

coz... doglebna zmiana systemu wymusza czasami zmiane api... inna
sprawa, ze nie szlo by tego jakas emulacja zalatwic? w koncu kto jak
kto, ale MS ma kod zrodlowy poprzednich WMow...

b) minimalne wymagania OpenGL 2.0 1GHz i WVGA. (hohoho)

:O to jest zart :?

Data: 2010-01-19 14:16:02
Autor: Jan Strybyszewski
Windows Mobile - pogrzebane .....
Szymon von Ulezalka pisze:
[...]

Nie,  czysta prawda.

Data: 2010-01-19 21:28:26
Autor: Stefan.Burczymucha
Windows Mobile - pogrzebane .....

Uzytkownik "Szymon von Ulezalka" <sz.gruszczynski@googlemail.com> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:4eb6ae33-d9fd-4c05-8d52-a0a43359688c@f12g2000yqn.googlegroups.com...
:O to jest zart :?

ale czemu? zune hd bangla na nv tegra.

Data: 2010-01-20 14:17:46
Autor: Szymon von Ulezalka
Windows Mobile - pogrzebane .....
kurde, a mi do szczescia (na kompie super-ultra-przenosnym) starcza
procek strongarm 200 mhz.... i 16mb ramu ;) (szkoda tylko ze
rozdzialka lekko kijowa :~)

Data: 2010-01-22 09:59:09
Autor: Jan Strybyszewski
Windows Mobile - pogrzebane .....
Szymon von Ulezalka pisze:
kurde, a mi do szczescia (na kompie super-ultra-przenosnym) starcza
procek strongarm 200 mhz.... i 16mb ramu ;) (szkoda tylko ze
rozdzialka lekko kijowa :~)

StrongARM 206MHz nie ma woole modulu GSM/GPRS/EDGE/ GPS i wifi.
Wiec dodatkowe kosci i cena idzie w gore.

Data: 2010-01-19 08:56:38
Autor: Stefan.Burczymucha
Windows Mobile - pogrzebane .....

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hj3rmu$rrp$1@inews.gazeta.pl...
No to oficjalnie zapraszam na uroczysty pogrzeb Windows Mobile.

Oraz na chrzest "Windows Phone Seven" tyle ze

oficjalnie zostales glupkiem wioskowym roku. ms nie zrywa z kompatybilnoscia - zle, bo ma porabane api. ms zrywa czesciowo z kompatybilnoscia - rowniez zle. przypomne, ze apple zrobil podobny numer nie portujac do x64 jednej z popularnych wowczas bibliotek gui czym sprawil, iz adobe znalazlo sie w czarnej dupie.

Data: 2010-01-19 10:05:59
Autor: Jan Strybyszewski
Windows Mobile - pogrzebane .....
Stefan.Burczymucha pisze:

[...]

Ty durniu !!!! Uprzejmie informuje szanownego Pana iz od zawsze mowilem ze MS powinien zerwac z WM.... ale wtedy durnie jazgotoali ze to niemozliwe iz WM ma tyle aplikacji.... a najsmieszniejsze jest to ze tym WMtrolom sam Ballmer  wybil zeby bo nawet dla MS posiadanie softu jest bezuzyteczne.  Uzgodnij z kolegami trolami jakas nowa wymowke ... bo bajki o bibliotece z softem wlasnie legly w gruzach...

Data: 2010-01-19 09:24:04
Autor: Stefan.Burczymucha
Windows Mobile - pogrzebane .....

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hj3so8$mn$1@inews.gazeta.pl...

Ty durniu !!!! Uprzejmie informuje szanownego Pana iz od zawsze mowilem

chyba bys nie chcial zebym zaczal wyliczac klamstewka apple ;-)

Data: 2010-01-19 10:26:40
Autor: Jan Strybyszewski
Windows Mobile - pogrzebane .....
Stefan.Burczymucha pisze:

[...]

A co mnie obchodzi jakis Apple, mowimy o Windows Mobile i jego smierci.

Data: 2010-01-19 11:23:18
Autor: zly
Windows Mobile - pogrzebane .....
Dnia Tue, 19 Jan 2010 10:26:40 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

A co mnie obchodzi jakis Apple, mowimy o Windows Mobile i jego smierci.

Umarł zanim narodził się nowy. A to dopiero.
Człowieku znajdź sobie jakieś konstruktywne zajęcie.
--
marcin

Data: 2010-01-19 11:57:10
Autor: K
Windows Mobile - pogrzebane .....
zly pisze:
[...]

nie ma lepszej roboty niz nierobstwo w pkp ;] gdzie bedize mial wiecej czasu w pracy?

Data: 2010-01-19 12:14:12
Autor: Jan Strybyszewski
Windows Mobile - pogrzebane .....
K pisze:

 gdzie bedize mial wiecej czasu w pracy?

I po co zasmiesasz edukacyjny serwer news swoja glupota ?

Data: 2010-01-19 12:39:49
Autor: Morek
Windows Mobile - pogrzebane .....
Wyluzuj pryszczaty trollu !!!!!

Gigant z Redmond nie przedstawił żadnej nowej informacji na temat Windows Mobile 7. Nie przeszkodziło to jednak w pojawieniu się kolejnych plotek na temat systemu operacyjnego firmy Microsoft. Najwyraźniej WM7 pojawi się w dwóch wersjach Windows Phone Seven Business Edition (BE) oraz Windows Phone Seven Media Edition (ME).

Wersja Windows Phone Seven Business Edition (BE) ma być „lekko okrojoną” wersją nowego systemu tak, aby partnerzy, producenci mogli dowolnie dostosować ją do własnych potrzeb. Ma zawierać ona zaawansowane możliwości w zakresie synchronizowania telefonu z komputerem klasy PC, innymi urządzeniami oraz pozwolić na współdzielenie plików pomiędzy kilkoma użytkownikami. Druga wersja, Windows Phone Seven Media Edition (ME) ma być “rewolucją” w dziedzinie mobilnych systemów operacyjnych. Najprawdopodobniej zobaczymy w niej integracje z serwisem Zune, streaming TV, wsparcie plików w rozdzielczości HD oraz Silverlight, Mediaroom, XBox Live, sieci społecznościowych: Facebook, Twitter.

Microsoft pracuje na systemem GPS opartym na chmurze (ang. cloud computing) o nazwie Orion. Ma on w znaczącym stopniu podnieść wydajność GPS w telefonach Windows Phone.

Miejmy nadzieję, że więcej informacji na temat Windows Phone Seven Business Edition (BE ) oraz Windows Phone Seven Media Edition (ME) uzyskamy na zbliżających się targach MWC 2010. Warto jednak zwrócić uwagę, że ostatnie plotki mówią o tym, że na targach ujrzymy WM 6.6, a nie wersją oznaczona numerem 7.

Data: 2010-01-19 12:57:23
Autor: Jan Strybyszewski
Windows Mobile - pogrzebane .....
Morek pisze:
[...]

WIdze ze juz nauczyles sie ctrl+C i ctrl+V robic z portali z refleksem szachisty no gratuluje.

Data: 2010-01-19 15:50:45
Autor: Morek
Windows Mobile - pogrzebane .....
Jan Strybyszewski wrote:
Morek pisze:
[...]

Zwal sobie konia jak kobiety wymiotuja na twoj widok parchu !

Data: 2010-01-19 23:42:54
Autor: op23
Windows Mobile - pogrzebane .....

UĹźytkownik "Morek" <jo9999@gazeta.pl>

WIdze ze juz nauczyles sie ctrl+C i ctrl+V robic z portali z refleksem szachisty no gratuluje.

Zwal ...

IdĹş do chlewa

Data: 2010-01-19 21:21:09
Autor: Stefan.Burczymucha
Windows Mobile - pogrzebane .....

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hj3tv1$6rq$1@inews.gazeta.pl...

A co mnie obchodzi jakis Apple, mowimy o Windows Mobile i jego smierci.

czlowieku, jakiej smierci. pozyjemy zobaczymy a na razie uskuteczniasz zabawe 'gdyby babcia miala wasy to by byla dziadkiem'

Data: 2010-01-19 09:00:36
Autor: Stefan.Burczymucha
Windows Mobile - pogrzebane .....

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hj3rmu$rrp$1@inews.gazeta.pl...
No to oficjalnie zapraszam na uroczysty pogrzeb Windows Mobile.

a i jeszcze jedno. kazdy narzekal na drewnianosc wm6. to jest drewno. wm7 to klasyczna podrecznikowa proba ucieczki do przodu.

Data: 2010-01-19 10:09:18
Autor: Jan Strybyszewski
Windows Mobile - pogrzebane .....
Stefan.Burczymucha pisze:

[...]

O nie ....  moj drogi ... TO JA NARZEKALEM.... wszyscy inni mowili o cudownym WM z biblioteka softu.  Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam racje).  Ale za to iphonowcy i androidowcy maja teraz swietna zabawe w wyszydzanie WPSa za brak softu....

Data: 2010-01-19 09:25:05
Autor: Stefan.Burczymucha
Windows Mobile - pogrzebane .....

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hj3sum$32s$1@inews.gazeta.pl...

[...]

ja to wszyscy? daj telefon do swojego lekarza, poprosze go o zmiane tabletek.

Data: 2010-01-19 10:27:07
Autor: Jan Strybyszewski
Windows Mobile - pogrzebane .....
Stefan.Burczymucha pisze:

[...]

Jakbys czytal, zamiast pisac to bys wiedzial :)

Data: 2010-01-19 10:40:07
Autor: Nex@pl
Windows Mobile - pogrzebane .....
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

Ale o co chodzi...? :)

Świat idzie do przodu, to i WM się kończy. Stwierdzili, że lepiej zrobić nowy gniot to i tak zrobili. A 95,98,ME,2k,XP,Vista,7 to co? :)

Data: 2010-01-19 10:52:24
Autor: Jan Strybyszewski
Windows Mobile - pogrzebane .....
Nex@pl pisze:

Świat idzie do przodu, to i WM się kończy. Stwierdzili, że lepiej zrobić nowy gniot to i tak zrobili. A 95,98,ME,2k,XP,Vista,7 to co? :)

A to ze od 3 miesiecy wymieniano tu wszystkie rzekome zalety WM nad Androidem i iphonem, ktore okazaly sie nic nie warte. Microsoft wyrzucil je do kosza.   O nic wiecej nie chodzi... poprostu owe "wirtualne zalety wymieniane przez fanów WM okazaly sie zwyczajnym bezuzytecznym smieciem". I po co bylo wojowac z Wujkiem Jankiem ktory mowil ,ze  WM trafi na smietnik i jest smierdzacym trupem.

Data: 2010-01-19 12:46:56
Autor: zly
Windows Mobile - pogrzebane .....
Dnia Tue, 19 Jan 2010 10:52:24 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

ktore okazaly sie nic nie warte. Microsoft wyrzucil je do kosza.

Czy to znaczy, że swoją Omnię muszę wyrzucić do kosza? Wg mnie jest
sprawna, więc proszę o odpowiedź.
--
marcin

Data: 2010-01-19 12:59:18
Autor: Jan Strybyszewski
Windows Mobile - pogrzebane .....
zly pisze:
[...]

Alez twoja Omnia i moja Omnia jest sprawna.  DO kosza zas wyrzucil Microsoft te niebywale zalety WM o ktorych to rozne Morki i inne trole wrzeszcza. A po ludzku ... wszystko co te trole uwazaly za swiete zostalo wyrzucone na smietnik. Taki cios w ich WMowe serduszka.

Dla normalnych userow nie ma to zadnego znaczenia oprocz utraty szans na oprogramowanie i wsparcie.

Data: 2010-01-19 14:04:41
Autor: ToMasz
Windows Mobile - pogrzebane .....
Jan Strybyszewski pisze:
zly pisze:
[...]

PRzepraszam, ale to gówno prawda.
w iP gdybyś napisał program, i steve zamknie sklep - Twoja opinnia jest
słuszna.  JA i Ty mozemy pobierać oprogramowanie na WM, z niezależnych
źródeł i w nich jest wiecej programów ( o 1000razy) niż w NIEZALEŻNYCH
źródłach iP. Fakt ze następca moze być niekompatybilny, komplikuje życie
 nie nam użytkownikom, tylko producentom softu. Tak wiec to co piszesz,
jest wierutnym sciemnianiem ludzi. Tak samo mozesz napisać ze jak ktoś
ma thalie to po 10 latach od zakonczenia produkcji powinien ją oddać na
złom, niezależnie od stanu technicznego i funkcji jaką owo auto mu
spełnia. To głupota jest jakaś straszna.

Zakładając ze masz racje co do tragedi związanej z brakiem programów na
wm7, moze chciałbyś sie założyć czy szybciej wyjdzie automapa na WM7
(zostanie uruchomiona) czy na iPhona?

ToMasz

Data: 2010-01-19 14:14:18
Autor: Jan Strybyszewski
Windows Mobile - pogrzebane .....
ToMasz pisze:

[...]

Ale producenci softu porzuca umierajacy rynek. W tym sensie jest to problem dla uzytkownikow WM 6.5. Aczkolwiek zaskakujace ze udalo sie stworzyc konkurencyjny sklep do Marketplace i to lepszy.

[...]

Ale lapiesz ze po 10 latach nie ma juz szans na oryginalne czesci.
Tak samo jest z softem... porzuci sie uschnieta galaz.

Zakładając ze masz racje co do tragedi związanej z brakiem programów na
wm7, moze chciałbyś sie założyć czy szybciej wyjdzie automapa na WM7
(zostanie uruchomiona) czy na iPhona?

Ja stawiam ze na Androida wyjdzie przed wyjsciem na WM7 :)

Data: 2010-01-19 23:37:58
Autor: op23
Windows Mobile - pogrzebane .....

[...]

Pierdoły. Jedziesz do autoryzowanego sprzedawcy, podajesz co dokładnie chcesz i za jakiś czas dostajesz.

Tak samo jest z softem... porzuci sie uschnieta galaz.

Kiedy ?! Mamy rok 2010 a wymieniana tutaj AM jest sprzedawana z wersją dla Windows Phone Ed. 2003 a może i wcześniejszymi. Problem zmiany systemu oczywiście istnieje, ale dotyczy nie tylko WM. Alternatywne systemy dopiero raczkują to jeszcze nie miały okazji zestarzeć się. A nic cudownego nie oferują.

Data: 2010-01-19 21:22:03
Autor: Stefan.Burczymucha
Windows Mobile - pogrzebane .....

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hj3vfb$cmk$1@inews.gazeta.pl...
Nex@pl pisze:

[...]

no juz sie nie powtarzaj. czasami tak trzeba.

Data: 2010-01-20 20:58:33
Autor: Adramelech
Windows Mobile - pogrzebane .....
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:hj3vfb$cmk$1inews.gazeta.pl:

Nex@pl pisze:

[...]

Teraz jest WM6.x i na razie jego wszystkie przewagi na iphoneOs cały czas są aktualne. Jak M$ skasuje wszystkie programy z WM5/6, i porysuje wszyskie wyświatlacze smartphoną bez WM7 IphoneOS będzie najlepszy na świecie.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-01-21 14:15:18
Autor: Jan Strybyszewski
Windows Mobile - pogrzebane .....
Adramelech pisze:

[...]

Wm6.5 nie ma zadnej przewagi nie ma  zadnej ochrony jadra przez "dotykiem zlego kodu".

Data: 2010-01-21 14:04:53
Autor: Adramelech
Windows Mobile - pogrzebane .....
Adramelech pisze:

[...]

A jaka jest tego praktyczna konsekwencja? Nie pytam do czego w teorii mogło by doprawadzić. Pytam sie jak to się przedstawia w praktyce?

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-01-21 16:41:05
Autor: Jan Strybyszewski
Windows Mobile - pogrzebane .....
Adramelech pisze:

A jaka jest tego praktyczna konsekwencja? Nie pytam do czego w teorii mogło by doprawadzić. Pytam sie jak to się przedstawia w praktyce?

Jesli HTC zrobi kompas to pisze sterownik ktory oczywiscie moze wyslac WM w kosmos a do  tego kompasu nikt nie wykorzysta bo HTC nie wystawia API "bo tak".  Owszem daje to pewna dowolnosc rozbudowy hardware ale duza doze szanse ze aplikacje i sterowniki sie pogryza stad aplikacja dzialajaca na jednym telefonie z WM wywala sie na innym

Data: 2010-01-21 20:17:12
Autor: Adramelech
Windows Mobile - pogrzebane .....
Adramelech pisze:

A jaka jest tego praktyczna konsekwencja? Nie pytam do czego w teorii
mogło by doprawadzić. Pytam sie jak to się przedstawia w praktyce?

Jesli HTC zrobi kompas

Leo ma.

to pisze sterownik ktory oczywiscie moze wyslac WM w kosmos

Ale może napisać tak że nie wysle. I tak własnie jest napisany ten sterownik.

a do  tego kompasu nikt nie wykorzysta bo HTC nie wystawia API "bo tak".

Co nigdy nie było przeszkodą dla programistów. Dzięki temu mają wiecej zabawy. Tak własnie było np z akcelerometrem. Mimo braku oficjalnej dokumentacji jest multum programów które kożystają z akcelerometru.

Owszem daje to pewna dowolnosc rozbudowy hardware ale duza doze szanse ze aplikacje i sterowniki sie pogryza stad aplikacja dzialajaca na jednym telefonie z WM wywala sie na innym

A to coś ciekawego... Możesz to rozwinąć?
Bo chyba nie masz na mysli tego że HTC zabezpiecza np manile by nie działała na innych fonach niż model HTC do której był przeznaczony?
Co oczywiście znowu nie jest żadnym problem, bo już na mojej Omni istalowałem TF2D, TF3d(1.3)i Sense(TF3d v2.coś).
Wracając do akcelerometru, mam w omni plik HTCemul który obsługuje akcelerometr na sposób HTC.
Wiec pomimo twojej "szansy" nie ma takiego problemu.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-01-19 12:32:06
Autor: J.F.
Windows Mobile - pogrzebane .....
[...]

No to co - przyjmujemy zaklady kiedy sie pierwszy pojawi ?

Albo np ile ich bedzie na WP7, a ile na iPh 19 stycznia 2011.

A swoja droga ... odwazny ruch ze strony MS.

J.

Data: 2010-01-19 12:33:17
Autor: Jan Strybyszewski
Windows Mobile - pogrzebane .....
J.F. pisze:
[...]

Sierpien, wrzesien LG Appolo ekran 3,7 cala 1280x800 1,3GHz Snapdragon
W pazdzienriku HTC Obssesion WVGA i 1GHz Snapdragon.

Albo np ile ich bedzie na WP7, a ile na iPh 19 stycznia 2011.

Mysle ze MS cos musi zrobic z QVGA to popularne modele. Chyba ze zostawia ten rynek dla badaOS czy Androida

Data: 2010-01-19 12:57:44
Autor: Michal Jankowski
Windows Mobile - pogrzebane .....
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:

A swoja droga ... odwazny ruch ze strony MS.

Przyjmujemy zaklady ze to lipa?

  MJ

Data: 2010-01-19 13:02:43
Autor: Jan Strybyszewski
Windows Mobile - pogrzebane .....
Michal Jankowski pisze:
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:

A swoja droga ... odwazny ruch ze strony MS.

Przyjmujemy zaklady ze to lipa?

A jak konkretnie brzmi zaklad ?
Windows Phone Seven jest pewny jak amen w paciezu.
Beda chcieli pozenic Xbox Live, Silverlight, Zune , Marketplace i
caly ten bajzel online a wszystko w "mocnym sprzecie".

Pytanie zas co zrobia z tymi telefonami QVGA ? Odpuszcza ... beda ciagnac WMa jako druga noge ? .. to i tak nie wypali wszyscy przerzuca sie na tworzenie softu pod WPSa.  W kazdym razie jest ciekawie.

Data: 2010-01-19 13:13:02
Autor: Michal Jankowski
Windows Mobile - pogrzebane .....
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> writes:

Michal Jankowski pisze:
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:

A swoja droga ... odwazny ruch ze strony MS.
Przyjmujemy zaklady ze to lipa?

A jak konkretnie brzmi zaklad ?

Ja obstawiam, ze nieprawda jest, jakoby stare programy mialy przestac
dzialac. Bedzie jakies "Old Windows Compatibility Mode" or something.

Ale oczywiscie moge sie mylic, moze w ogole jest zalozenie, ze telefon
sie kupuje jaki jest i juz zadnych programow nie doinstalowuje.

  MJ

Data: 2010-01-19 14:38:44
Autor: J.F.
Windows Mobile - pogrzebane .....
Uzytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl>
[...]

Szczegolnie jesli sie doczytuje ze Windows Phone bylo juz prezentowane w wersji 6.5, znanej tez jako Windows Mobile 6.5 :-)

Ale oczywiscie moge sie mylic, moze w ogole jest zalozenie, ze telefon
sie kupuje jaki jest i juz zadnych programow nie doinstalowuje.

Watpie, bo to przeciez ma byc smartfon .. ale niewykluczone ze producenci oprogramowania popieraja MS :-)

Zawsze mozna sprzedawac licencje OEM, przypisane do konkretnej sztuki sprzetu :-)

J.

Data: 2010-01-20 21:08:30
Autor: Adramelech
Windows Mobile - pogrzebane .....
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> Odpowiedz na news:hj4ckp$9r$1news.onet.pl:

[...]

W 2011 ma wyjść WMVare Mobile. W WM7 nie trzeba będzie emulować sprzętu(bo ten będzie kompatybilny)a tylko biblioteki systemowe. Emulacja środowiska WM6  na WM7 powinna obyć się wmiare bezboleśnie.
Coś ala Wime... ?

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-01-19 13:10:02
Autor: Pan Piskorz
Windows Mobile - pogrzebane .....
Przyjmujemy zaklady ze to lipa?

Jeśli to jest produkt, o którym mówiono na ostatnim MTS-e,
to jest to efekt współpracy z Nokią.
P.

Data: 2010-01-19 21:26:55
Autor: Stefan.Burczymucha
Windows Mobile - pogrzebane .....

Uzytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:kjziqay8fyf.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:

A swoja droga ... odwazny ruch ze strony MS.

Przyjmujemy zaklady ze to lipa?

mysle, ze eldar z mobile-review.com nie pieprzylby glupot.

sadze, ze wzieli to co naklepali dla zune hd (ktory bazuje na jadrze wince) i doklepali stuff zwiazane z tele.

Data: 2010-01-20 21:04:48
Autor: Adramelech
Windows Mobile - pogrzebane .....
Michal Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> Odpowiedz na news:kjziqay8fyf.fsfccfs1.fuw.edu.pl:

"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:

A swoja droga ... odwazny ruch ze strony MS.

Przyjmujemy zaklady ze to lipa?

Wszystko wskazuje że to nie jest lipa, i WM7 natywnie nie bedzie obsługiwać starszych aplikacji. 7 ma być oparty na nowszym WinCE który też nie jest kompatybilny z wersją CE na której działa aktualny WM.
Zerwanie z kompatybilnością wsteczną to jest strzał w kolano. Sądzę że w systemie tak jak w Win 7 pojawi się jakaś warstwa emulacji(albo na xda napiszą)która zintegruje z WM7 aplikacje z WM6. Bez tego marnie widze WM7.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-01-20 21:14:00
Autor: Waldek Godel
Windows Mobile - pogrzebane .....
Dnia Wed, 20 Jan 2010 21:04:48 +0000 (UTC), Adramelech napisał(a):

[...]

Nikt nie wie jeszcze jakie będą zmiany. Jak ktoś jest onanistą biorącym
kasę za pracę w państwowym molochu, tak jak ten oszołom co zaczął wątek to
się goni po internecie i wstrząsa powietrze.
A możliwości tu jest kilka. Nie pierwszy raz są spore niezgodności w nowych
wersjach Windows Mobile. Było tak juz przy przejściu z PocketPC 2000 na
PocketPC 2002, później na Windows Mobile 2003 i później na WM5 - sporo
programów nie działało albo działało źle i wymagało przekompilowania albo
przeróbek. I mimo to pojawiały się natychmiast nowe wersje.
Na pewno ma byc w WM7 nowe UI - już samo to będzie wymagało zmian w
programach. Rozsądne pytanie brzmi - co będzie oprócz tego.

Plot jest sporo - m.in. o tym, że nie będą dopuszczalne żadne nakładki na
UI, czyli wszelkie rozwiązania typu SPB Shell czy TouchFlo/Sense będą
musiały zniknąć - co jest dosyć głupie. Mam też nadzieję, że proces
idiotyzacji WM nie sięgnie poziomu iPoo. Na to wszystko trzeba będzie
poczekać, aż będą jakieś konkrety. Przypominam, że zmiana kosmetyczna z
WM6.1 na WM6.5 (bo to była zmiana kosmetyczna) miała wiele wersji
pośrednich, a kończy to się na WM6.5.3 gdzie te zmiany idą najdalej.
Kolejne ploty mówią o WM6.6 na Mobile World Congress za miesiąc, zapewne -
jeżeli będzie - będzie krokiem w kierunku WM7. Rozsądnie jest poczekać i
obserwować co się będzie działo. I nie dać się prowokować oszołomom, szkoda zaśmiecać listę. Już przez parę
tygodni był spokój bez niego, teraz znów musicie dokarmiać.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-21 07:27:33
Autor: Adramelech
Windows Mobile - pogrzebane .....
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> Odpowiedz na
[...]

Ja mam w swoim fonie już WM6.5.5 ;)
A programy z WM2003/SE działają cały czas na WM6.5.5
A przynajmniej te które używam na mojej tosi e800(VGA WM2003SE)działają też na WM6.5.5.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-01-21 08:38:05
Autor: Waldek Godel
Windows Mobile - pogrzebane .....
Dnia Thu, 21 Jan 2010 07:27:33 +0000 (UTC), Adramelech napisał(a):

A programy z WM2003/SE działają cały czas na WM6.5.5

To nie jest prawda, a przynajmniej nie do końca, działa WIĘKSZOŚĆ
programów. Część z nich wymagała zmian, część tylko przekompilowania.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-21 08:41:11
Autor: Adramelech
Windows Mobile - pogrzebane .....
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> Odpowiedz na news:cduxqo2ydycf.dlglepper.institute.com:

[...]

A w przypadku WM6>WM7 nie zadziała nic, wiec będzie dużo gorzej niż przy przejściu 2003>WM5. Testowałem programy które działały na VGA, wiec były napisane w sposób bardziej... przemyslany. Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-01-21 09:01:31
Autor: Waldek Godel
Windows Mobile - pogrzebane .....
Dnia Thu, 21 Jan 2010 08:41:11 +0000 (UTC), Adramelech napisał(a):

A w przypadku WM6>WM7 nie zadziała nic
.. tego jeszcze nie wie nikt, za wcześnie na takie stwierdzenia. W zależności
od tego co naprawdę zrobi Microsoft możliwe są scenariusze od "nie ma
żadnego problemu" do "strzelili sobie w stopę"

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-21 14:14:05
Autor: Jan Strybyszewski
Windows Mobile - pogrzebane .....
Waldek Godel pisze:
[...]

Wracaj na zmywak do UK ... Godelu... i przestan trolowac.
Nie kazdy musi byc takim nieudacznikiem jak ty

Plot jest sporo - m.in. o tym, że nie będą dopuszczalne żadne nakładki na
UI, czyli wszelkie rozwiązania typu SPB Shell czy TouchFlo/Sense będą
musiały zniknąć - co jest dosyć głupie.

Oczywiscie ze nie masz o niczym pojecia wiec zapamietaj sobie WPS ME nie bedzie dopuszczal zadnych nakladek typu Sense

Data: 2010-01-21 14:06:15
Autor: Adramelech
Windows Mobile - pogrzebane .....
Oczywiscie ze nie masz o niczym pojecia wiec zapamietaj sobie WPS ME nie
bedzie dopuszczal zadnych nakladek typu Sense

Cały czas zgadujemy, ale ja zgaduje że na xda napiszą jakiegoś sdkcab który rozwiąże tę niedogodność. O ile tak naprawde ma się stać...

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-01-21 16:35:01
Autor: Jan Strybyszewski
Windows Mobile - pogrzebane .....
Adramelech pisze:
[...]

Nic to nie da Dzisiaj Sense to zwykla wtyczka Today. W WPS ME poprostu nie bedzie takiej mozliwosci chyba ze jako "zakrycie pulpitu aplikacja"

Ba "chodza plotki po swiecie" iz wersje ME wogole nie bedzie dopuszczala instalacji oprogramowania bez blogoslawienstwa Microsoftu, i znow chodzi o nie konkurowanie z MS z ich rozwiazaniami.

Data: 2010-01-21 20:18:37
Autor: Adramelech
Windows Mobile - pogrzebane .....
Ba "chodza plotki po swiecie" iz wersje ME wogole nie bedzie dopuszczala
instalacji oprogramowania bez blogoslawienstwa Microsoftu, i znow chodzi
o nie konkurowanie z MS z ich rozwiazaniami.

Tak było w moim pierwszym smarcie na WM5 Standard. Wystarczyła jedna modyfikacja rejestru;)

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Windows Mobile - pogrzebane .....