Windows Mobile - pogrzebane .....

Data: 2010-01-19 05:12:33
Autor: Szymon von Ulezalka
Windows Mobile - pogrzebane .....
a) calkowice nie kompatybilny na poziomie binarnym z istniejacym softem
pod WM, czyli de facto nowy system operacyjny.

coz... doglebna zmiana systemu wymusza czasami zmiane api... inna
sprawa, ze nie szlo by tego jakas emulacja zalatwic? w koncu kto jak
kto, ale MS ma kod zrodlowy poprzednich WMow...

b) minimalne wymagania OpenGL 2.0 1GHz i WVGA. (hohoho)

:O to jest zart :?

Data: 2010-01-19 14:16:02
Autor: Jan Strybyszewski
Windows Mobile - pogrzebane .....
Szymon von Ulezalka pisze:
[...]

Nie,  czysta prawda.

Data: 2010-01-19 21:28:26
Autor: Stefan.Burczymucha
Windows Mobile - pogrzebane .....

Uzytkownik "Szymon von Ulezalka" <sz.gruszczynski@googlemail.com> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:4eb6ae33-d9fd-4c05-8d52-a0a43359688c@f12g2000yqn.googlegroups.com...
:O to jest zart :?

ale czemu? zune hd bangla na nv tegra.

Data: 2010-01-20 14:17:46
Autor: Szymon von Ulezalka
Windows Mobile - pogrzebane .....
kurde, a mi do szczescia (na kompie super-ultra-przenosnym) starcza
procek strongarm 200 mhz.... i 16mb ramu ;) (szkoda tylko ze
rozdzialka lekko kijowa :~)

Data: 2010-01-22 09:59:09
Autor: Jan Strybyszewski
Windows Mobile - pogrzebane .....
Szymon von Ulezalka pisze:
kurde, a mi do szczescia (na kompie super-ultra-przenosnym) starcza
procek strongarm 200 mhz.... i 16mb ramu ;) (szkoda tylko ze
rozdzialka lekko kijowa :~)

StrongARM 206MHz nie ma woole modulu GSM/GPRS/EDGE/ GPS i wifi.
Wiec dodatkowe kosci i cena idzie w gore.

Windows Mobile - pogrzebane .....