Windows Phone 7 series - moje uwagi na gorąco

Data: 2010-02-16 01:22:39
Autor: smmerf
Windows Phone 7 series - moje uwagi na gorąco

Jasiu ... pisz pisz - nie zrazaj sie ... duzo ludzi Ciebie czyta.

Data: 2010-02-16 13:13:28
Autor: Alojzy Zakalec
Windows Phone 7 series - moje uwagi na gorąco
Ciekawe czy wm7 jest bardziej sprzętowo wymagający, tzn. czy na
wolniejszych CPU nie zamulałby gdyby go wgrać do takiego np. Samsung
i200?

Windows Phone 7 series - moje uwagi na gorąco