Windows Phone i poczta

Data: 2013-01-23 11:48:54
Autor: Marcin Szumilas
Windows Phone i poczta
Dzień dobry!

Mam problem z ustawieniem poczty u kumpla w Lumii 920. Poczta firmowa na serwerach ehost.pl.
Chciałem to ustawić na IMAP (działa na Windows, Androidzie i Symbianie).
Kombinuje z różnymi ustawieniami, ale najbardziej zastanawiające jest to, że tam w ogóle nie ma pól do wpisania numerów portów. To możliwe?

Ktoś mi właśnie powiedział, że u niego w Lumii 610 też nie ma. Czy Windows Phone jest taki inteligentny że mu numery portów niepotrzebne?

Ten od 610 używa poczty przez przeglądarkę...

Bardzo proszę o wskazówki jak ktoś coś wie na ten temat.

Pozdrawiam,
Marcin Sz.

Data: 2013-01-23 12:40:25
Autor: Mariusz Wozniak
Windows Phone i poczta
Użytkownik "Marcin Szumilas" <mcszumi@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kdof73$k1p$1@news.task.gda.pl...
Windows Phone jest taki inteligentny że mu numery portów niepotrzebne?

A po co numer portu, jesli jest podany konkretny protokół? Widocznie WP umie pracować tylko w standardzie.
IMAP = port 143.

X.

Data: 2013-01-23 13:29:25
Autor: W
Windows Phone i poczta
Mariusz Wozniak wystukał, co następuje:

[...]

No chyba że to IMAP na SSL to wted 993, ale tego chyba nawet po skonfigurowaniu portu i tak by WP nie łyknął... Swoją szosa - aplikacja Mail z windows 8 nie wspiera IMAP/TLS :|

Data: 2013-01-25 02:07:24
Autor: Marcin Szumilas
Windows Phone i poczta
Quoted:
W (wu@wu.pl)
in news:XnsA151934E2AAFAwuathomeat.home

No chyba że to IMAP na SSL to wted 993, ale tego chyba nawet po
skonfigurowaniu portu i tak by WP nie łyknął...

Dzięki za naprowadzenie -- ustawiłem bez SSL i zadziałało!

MSz

Windows Phone i poczta