Windows XP i "wariacje kursora"

Data: 2016-11-18 02:55:57
Autor: TheGhost
Windows XP i "wariacje kursora"
Witam!

Otóż problem jest następujący. Od jakiegoś czasu dziwne rzeczy dzieją sie na moim lapku (niezłomny i niezniszczalny Dell Latitude D600) z kursorem. Najpierw ni stad ni z owąd co jakiś czas kursor zaczął się samoczynnie przesuwać do lewej lub prawej strony ekranu. Czasem pomagało odłączenie myszki, ale po chwili (nawet na odłączonej myszce) problem powracał. Przedmuchałem styki, wyciągnałem klawiaturę, przedmuchałem sprężonym powietrzem i przeczyściłem i założyłem spowrotem. Po załączeniu klawiatury teoretycznie objawy ustały (na jakiś czas). Teraz z kolei czasem się zdarza, że podczas pisania tekstu (w sumie dośc często) kursor przeskakuje o kilka linijek (co przy dośc częstej pracy z Wordem jest dość uciążliwe). Przeczyściłem i sprawdziłem klawiature, track-pad, myszka wykluczona. Czym to może by ć spowodowane? System Windows XP, antivirus NOD, system powinien być czysty (żadnych programów typu Ad - w tej kwestii stosuje AdvCleaner). Brak mi już pomysłów. Ma ktoś może pomysł czego to może być przyczyna? Soft, czy jakieś uszkodzenie sprzętowe? Klawiatu

Pozdrawiam, M.

Windows XP i "wariacje kursora"