Windows XP i "wariacje kursora"

Data: 2016-11-18 03:01:48
Autor: TheGhost
Windows XP i "wariacje kursora"
Witam!

Otóż problem jest następujący. Na moim lapku (niezłomny i nieśmiertelny Dell Latitude D600) swego czasu ni stąd ni z owad co jakiś czas kursor samoczynnie zaczynał się przesuwać w lewo lub w prawo do krawędzi ekranu. Czasem pomogło odłączenie myszki, ale też na chwile. Potem (również bez myszki) znów to samo. Wyciągnąłem klawiaturę, sprawdziłem przeczyściłęm styki, przedmuchałem śpręzonym powietrzem. Problem na jakiś czas zniknął. Potem znów zaczeły się problemy z praca przy tekście. Co jakiś czas kursor przeskakuje o kilka linijek. Przeczysciłem i przedmuchałem track pad, ponownie sprawdziłem klawiaturę. Wydaje się być ok. System Windows XP, antyvirus NOD. programy typu ad odpadają, bo dość często stosuje AdwCleaner (moim zdaniem skuteczny) . I teraz pytanie - czego to może być przyczyna i czym to może być spowodowane. Brak mi już pomysłów. Ma ktoś może jakiś pomysł?  Problem sprzętowy, czy raczej coś systemowego?

Pozdrawiam, M.

Data: 2016-11-18 15:24:43
Autor: astro
Windows XP i "wariacje kursora"
Odlacz TrackPoint od plyty glownej. W Dellu C600 jest on podpiety
niezalezna tasma od klawiatury.
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Windows XP i "wariacje kursora"