Windows vista

Data: 2009-09-10 14:32:45
Autor: Kot Prezydenta
Windows vista

Użytkownik "...:::miRek:::..." <parter@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:h8aid3$e8j$1news.onet.pl...
Witam,
posiadam w domu dwa komputery które posiadają legalne
wersje OEM jeden xp drugi vista, dzisiaj na pececie który
miał xp zrobiłem format i zainstalowałem na nim viste z tego
drugiego compa,i mam teraz dylemat czy go aktywować
ponieważ nie chcę mieć z tego tytułu żadnych reperkusji prawnych,
w zasadzie system jest przecież oryginalny z tym że działał by w mieszkaniu na dwóch
pc,Aktualizować? czy jednak mam się czego obawiać, help,,,

licencja OEM jest przypisana do komputera, box do właściciela - resztę dopowiedz sobie sam, pomijam fakt że chcesz jedna licencje na dwóch kompach wykorzystywać

Windows vista