Windows7 ( Slevin ) 4U... niedoszly polityku z bozej laski i koziej ****

Data: 2009-08-01 00:59:14
Autor: ColgatesBilly
Windows7 ( Slevin ) 4U... niedoszly polityku z bozej laski i koziej ****
http://technet.microsoft.com/pl-pl/evalcenter/dd353205(en-us).aspx

Po prostu: zainstaluj VirtualBox i se blyskawicznie doinstaluj SIODEMKE jako "program" do startu z VirtualBoxa...

( chetnym zapodam sztuczki VirBoxa)

Kol

Ino trza miec Hotmaila/MSN lub inny Windows Live ID ( mozna sie zarejestrzyc )

Data: 2009-08-01 00:08:15
Autor: Polok_prawdziwy
ColgatesBilly wrote:

[...]

A pocoto komusik...!?

- wolem mojego lipuksa, wturego łod jednego Miemca na laptoku dostołem...

Data: 2009-08-01 01:17:47
Autor: ColgatesBilly
"Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> wrote in message news:dj6ck6-30a.ln1server.linuxfan.de...
ColgatesBilly wrote:

[...]

A o postympie toscie baco nie slyszeli?
( co za ciemnosc tam u was we wsi !!! )

Kol

Data: 2009-08-01 00:27:11
Autor: Polok_prawdziwy
ColgatesBilly wrote:

A pocoto komusik...!?

A o postympie toscie baco nie slyszeli?
( co za ciemnosc tam u was we wsi !!! )

Jak chces mieć wiecne problemy i ciongłom robotem tosem hamerykońcki postemp
montować mozes - jotam wolem lipuksa...

Data: 2009-08-01 01:40:58
Autor: ColgatesBilly
"Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> wrote in message news:um7ck6-44a.ln1server.linuxfan.de...
ColgatesBilly wrote:

[...]

Owszem, mam potezny FIRMOWY (pierwszy taki) komp i o dziwo,
Vista nie sprawia mi zadnych problemow
i wbrew powszechnemu odczuciu ( wielki krzyk o zaprzestanie XP )
uwazam, ze niemal wszystko jest tu lepsze i sobie wszystko
tak idealnie ustawilem ( klawiszowe skroty do wszystkiego na zawolanie )
majac best progi, ze to dzis niemal ideal zwl. AV, npo a monitor do dzis
niepobity...

Zas wlasnie testowane UBU, owszem, zachecajace ale
pare rzeczy nie chce dzialac ( Desktop Tricks - wywala sie)
a moja pierwsza proba instalu ( AVG antywirus... ) totalnie nieudana
i z craszem.
Troche to nadal jakies dziwadlo, choc... tak do ogladania netu, pisania listow
czy... sciagania progow z najezonych wirusami stron sie znakomicie nadaje.
Reszta, zwl. AV ... chyba bez sensu, i chyba szkoda czasu
na nauke zmudna, jak to naprawde dziala.
Ale i tak go zalapalem sam na tyle, by juz ustawic i uzywac w prostych rzeczach

Kol

Data: 2009-08-01 00:56:49
Autor: Polok_prawdziwy
ColgatesBilly wrote:

[...]

Pocekomy..., łobacymy....

- scegulnie, jakci twardodeska siońdzie, abo nowom wersyjem sem
zaimstalujes...

Data: 2009-08-01 01:13:42
Autor: ColgatesBilly
"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message news:h4vofq$l2b$2news.interia.pl...
ColgatesBilly pisze:
[...]

Nie pomyliłeś grupy? :>

Nudzi mi sie, bo wlasnie co zdobylem ten link, zapisalem sie
a download idzie jak krew ( na tera 55% z 5,5 Giga)
a przeca mam 8 Giga kabel ( czy cus )

Poza tym, zyda trza wspierac, bo to ulomny gatunek,
i sie postepuje jak z chorym czy uposledzonym
stawiajc rozne bariery ochronne i inne formy wsparcia
( i na nic plomienne obrony zydow przez Michalkiewicza
  ktory nieraz prosil, by traktowac ich normalnie, bo to zdolny narod
  i nie potrzebuje lamowych obroncow )

Kol

Data: 2009-08-01 01:23:32
Autor: ColgatesBilly
ColgatesBilly pisze:
[...]

Nikt z nas nie mial racji...

3.05 GB

( ciekawe jak go VirtualBox lyknie - czy tak latwo jak XP : instal kole 8 minut
  i, w odroznieniu od Ubuntu - zaden problem z FullScreen i...wolnoscia myszy
 - czyli -. mysz na oba systemy jednoczesnie, a nie "uwieziona" w okienku "nowego"
systema

Kol

Data: 2009-08-01 00:30:40
Autor: Lorn
ColgatesBilly pisze:
[...]

No proszę :>

  http://blogip.pl/2009/01/instalacja-windows-7-na-virtualbox/ W razie problemów. :>

Data: 2009-08-01 02:01:39
Autor: ColgatesBilly
"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message news:h4vq5v$n52$1news.interia.pl...
ColgatesBilly pisze:

[...]

Dzieki. Widze, ze jestes PC-Guest ( czyliu... Gosciu ;)

Mialem juz nie pisac, ale poroba instalu pokazala mi, ze rzekomo'
¨moj rzekomy Windows 64 bit ( tak jakby nie byl 64, a (86)
nie lyknie wersji 64 co NA DARMO sciagnalem
bez jakis zmian w BIOS, i inne brednie.

Coz, sciagam wersje 32, ale jak widze, VirtualBoxa obsluguje juz
po 2qdniach, jak profesjonalista, i to bez Manualu.
Okaze sie, czy to sie przydA.

jEST GDZIES JAKIES ubuntu for dummies?  ;)

p-kOL

Windows7 ( Slevin ) 4U... niedoszly polityku z bozej laski i koziej ****