Windows7 ( Slevin ) 4U... niedoszly polityku z bozej laski i koziej ****

Data: 2009-08-01 00:08:15
Autor: Polok_prawdziwy
Windows7 ( Slevin ) 4U... niedoszly polityku z bozej laski i koziej ****
ColgatesBilly wrote:

http://technet.microsoft.com/pl-pl/evalcenter/dd353205(en-us).aspx

Po prostu: zainstaluj VirtualBox i se blyskawicznie doinstaluj SIODEMKE
jako "program" do startu z VirtualBoxa...

( chetnym zapodam sztuczki VirBoxa)

Kol

Ino trza miec Hotmaila/MSN lub inny Windows Live ID ( mozna sie
zarejestrzyc )

A pocoto komusik...!?

- wolem mojego lipuksa, wturego łod jednego Miemca na laptoku dostołem...

Data: 2009-08-01 01:17:47
Autor: ColgatesBilly
"Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> wrote in message news:dj6ck6-30a.ln1server.linuxfan.de...
ColgatesBilly wrote:

[...]

A o postympie toscie baco nie slyszeli?
( co za ciemnosc tam u was we wsi !!! )

Kol

Data: 2009-08-01 00:27:11
Autor: Polok_prawdziwy
ColgatesBilly wrote:

A pocoto komusik...!?

A o postympie toscie baco nie slyszeli?
( co za ciemnosc tam u was we wsi !!! )

Jak chces mieć wiecne problemy i ciongłom robotem tosem hamerykońcki postemp
montować mozes - jotam wolem lipuksa...

Data: 2009-08-01 01:40:58
Autor: ColgatesBilly
"Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> wrote in message news:um7ck6-44a.ln1server.linuxfan.de...
ColgatesBilly wrote:

[...]

Owszem, mam potezny FIRMOWY (pierwszy taki) komp i o dziwo,
Vista nie sprawia mi zadnych problemow
i wbrew powszechnemu odczuciu ( wielki krzyk o zaprzestanie XP )
uwazam, ze niemal wszystko jest tu lepsze i sobie wszystko
tak idealnie ustawilem ( klawiszowe skroty do wszystkiego na zawolanie )
majac best progi, ze to dzis niemal ideal zwl. AV, npo a monitor do dzis
niepobity...

Zas wlasnie testowane UBU, owszem, zachecajace ale
pare rzeczy nie chce dzialac ( Desktop Tricks - wywala sie)
a moja pierwsza proba instalu ( AVG antywirus... ) totalnie nieudana
i z craszem.
Troche to nadal jakies dziwadlo, choc... tak do ogladania netu, pisania listow
czy... sciagania progow z najezonych wirusami stron sie znakomicie nadaje.
Reszta, zwl. AV ... chyba bez sensu, i chyba szkoda czasu
na nauke zmudna, jak to naprawde dziala.
Ale i tak go zalapalem sam na tyle, by juz ustawic i uzywac w prostych rzeczach

Kol

Data: 2009-08-01 00:56:49
Autor: Polok_prawdziwy
ColgatesBilly wrote:

[...]

Pocekomy..., łobacymy....

- scegulnie, jakci twardodeska siońdzie, abo nowom wersyjem sem
zaimstalujes...

Windows7 ( Slevin ) 4U... niedoszly polityku z bozej laski i koziej ****