[Lumia735] WindowsPhone 8.1 & MMS

Data: 2017-09-18 21:28:42
Autor: LinFanQri
[Lumia735] WindowsPhone 8.1 & MMS
Witam.

Nie mogę/potrafię skonfigurować telefonu do wysyłania odbierania MMS'ow. Komuś się udało? Operator to Premium Mobile. SMS z automatyczną konfiguracją nie przychodzi. Internet działa bez problemu. O co chodzi?

Data: 2017-09-18 23:47:13
Autor: RadoslawF
W dniu 2017-09-18 o 21:28, LinFanQri pisze:
[...]

https://support.microsoft.com/pl-pl/help/13391/lumia-problem-with-sending-or-receiving-multimedia-messages

Pozdrawiam

Data: 2017-09-19 20:01:20
Autor: LinFanQri
W dniu 18.09.2017 o 23:47, RadoslawF pisze:

https://support.microsoft.com/pl-pl/help/13391/lumia-problem-with-sending-or-receiving-multimedia-messages

Nic dalej nie jestem :/

Ustawienia opa to:

1. Ustawienia opcje Komórkowe + SIM
a. Ustawienia Karty SIM
i. Dodaj APN do Internetu
1. APN: premium.internet
ii. Dodaj APN do MMS-ów
1. APN: premium.mms
2. MMSC URL: http://premium.mms
3. MMSC port: 8002
4. Maksymalny rozmiar MMS: 307200
5. Proxy MMS: 212.2.96.16:8080

A w Lumia735 mam tylko takie ustawienia:

APN [premium.mms]
Nazwa użytkownika
Hasło
Typ uwierzytelniania [PAP]
Bramka WAP (adres url)
Bramka WAP - port
MMSC (adres url) [http://premium.mms
MMSC - port [8002]
Maksymalny rozmiar MMS'a {mogę wpisać tylko 5 cyfr! :/}
Typ IP (IPv4; IPv6;IPv4v6)

Coś źle wpisuję? Żongluję jak się da... i nic :/

Data: 2017-09-19 22:00:57
Autor: J.F.
Dnia Tue, 19 Sep 2017 20:01:20 +0200, LinFanQri napisał(a):
[...]

Tak na pierwszy rzut oka ... brakuje proxy MMS.

Tu nie ma
https://support.microsoft.com/pl-pl/help/10652/windows-phone-cellular-and-sim-settings

a tu jest
https://support.microsoft.com/pl-pl/help/10744/windows-10-mobile-cellular-sim-settings

Upgrade ?

Data: 2017-09-20 09:26:24
Autor: Piotr Karocki
LinFanQri <xwindowsmenDELUN@gmail.com> wrote:
MMSC (adres url) [http://premium.mms
 Na pewno poprawny adres?
DNS nie zna takiego adresu jak premium.mms - takowe cos nie wystepuje w MiedzySieci.

Data: 2017-09-20 12:47:25
Autor: J.F.
Użytkownik "Piotr Karocki"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA7F6745E2FA7Epkarieeeorg@193.110.121.168...
[...]

Bo nie musi - zauwaz, ze to jest po polaczeniu przez siec PM.
Oni to moga rozwinac, nawet jesli reszta swiata nie zna.

A moze to robi wskazane Proxy MMS: 212.2.96.16:8080

LinFan - sprobuj wpisac to proxy w pola "bramka wap"/"port wap".

J.

Data: 2017-09-20 20:06:04
Autor: LinFanQri
[Lumia735] WindowsPhone 8.1 & MMS

Zrobiłem upgrade do WP 10... i MMS'y działają. Średnio mi się to podoba bo telefon ewidentnie 'sprawniej' działał na WP 8.... no cóż :/

Dzięki za podpowiedź!

P.S.
Generalnie jestem mało wymagającym użytkownikiem ale zaraz córka ma przyjść na świat i trochę głupio Babci sms zamiast mms wysłać ;)

Data: 2017-09-21 10:38:45
Autor: J.F.
Użytkownik "LinFanQri"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:59c2ae0d$0$5158$65785112@news.neostrada.pl...
Zrobiłem upgrade do WP 10... i MMS'y działają. Średnio mi się to podoba bo telefon ewidentnie 'sprawniej' działał na WP 8.... no cóż :/

Alternatywnei mozna bylo zmienic operatora :-)

Generalnie jestem mało wymagającym użytkownikiem ale zaraz córka ma przyjść na świat i trochę głupio Babci sms zamiast mms wysłać ;)

A myslisz, ze Babcia ma MMS dobrze skonfigurowane ? :-)

J.

Data: 2017-09-24 08:07:14
Autor: LinFanQri
W dniu 21.09.2017 o 10:38, J.F. pisze:

Zrobiłem upgrade do WP 10... i MMS'y działają. Średnio mi się to
podoba bo telefon ewidentnie 'sprawniej' działał na WP 8.... no cóż :/

Alternatywnei mozna bylo zmienic operatora :-)

Telefon z brandem Play... pamiętam, że już wtedy były problemy z MMS'ami :|

Generalnie jestem mało wymagającym użytkownikiem ale zaraz córka ma
przyjść na świat i trochę głupio Babci sms zamiast mms wysłać ;)

A myslisz, ze Babcia ma MMS dobrze skonfigurowane ? :-)

:)

[Lumia735] WindowsPhone 8.1 & MMS