Windykacja długów - jak to jest po kolei

Data: 2009-02-24 22:29:48
Autor: kogutek
Windykacja długów - jak to jest po kolei
Mam znajomego, jest rencistą, ma przyznaną dożywotnio rentę inwalidzką w wysokości 600zł. Pobrał sobie kredytów na 11 tyś zł i zaczyna mieć problemy ze spłatą co było oczywiście do przewidzenia( spłacił ok 3 tyś wszystkich razem ) Kredyty są 3, na sumy: 6 tyś, 3 tyś i 2 tyś. Dwa ostatnie są zaciągnięte w firmie Żagiel, a ten pierwszy w firmie Multika. Co jest oczywiste za każdą z tych instytucji finansowych stoi jakiś bank i na pewno będzie zainteresowany odzyskaniem swoich pieniędzy. Realnie patrząc na sytuację to nie będzie już tych długów spłacał w ogóle.

Moje pytanie: jak wyglądają kolejne procedury windykacyjne ( zakładamy, że wykaże się złą wolą i nie będzie współpracował z bankami ) Jakie kroki podejmie wierzyciel, żeby ściągnąć dług, jeśli dłużnik nie będzie konsekwentnie spłacał długu? Proszę o opis całej procedury od początku do końca. Czy banki mają realne szanse na ściągnięcie należności?
| antysemita, homofob, rasista... czy jak tam jeszcze mnie nazwiesz |
| TOMASZ PYĆ [1945 - 2008] THANK YOU FOR ALL!!    WWW.TK.PL         |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /
Generalnie mogą go w pompę cmoknąć. Rencisty i inwalidy za długi do pudła nikt
nie wsadzi. Jak by kogoś zabił to może by go zapudłowali. Spokojnie może brać
następne kredyty, tylko niech głupot nie robi i lipy w oświadczeniach nie
wstawia. Najlepiej będzie jak napisze do banku że nie odda kasy bo nie ma.
Wpienią się ale w końcu odpiszą ze ie musi oddawać.  --

Windykacja długów - jak to jest po kolei