Windykator z jakiejś kancelarii do mnie wydzwania...

Data: 2010-09-08 00:01:54
Autor: wromek
Windykator z jakiejś kancelarii do mnie wydzwania...
Witam,
mam sobie swoj numer tel. stacjonarnego (teraz VOIP), który kiedys byl w innej lokalizacji i korzystali wszyscy domownicy. Został lub nie został podany gdzieś w jakimś banku do kontaktu. Domownik wziął kredyt i nie spłaca. Teraz wydzwaniają do mnie windykatorzy z kancelarii i pytają o domownika. Ja podaję informacje, że to mój numer i ten domownik już nie jest i nie będzie osiągalny przez ten numer ale oni twierdzą, że skoro gdzieś tam został podany kiedyś to oni i tak będą na niego dzwonili-ja oczywiście powiedziałem, że "Wasza wola" no i średnio co tydzień próbują się dodzwonić. A że telefonu używam tylko do telefonowania-rzadko do odbierania to dostaję tylko maila, że ktoś się próbował i z jakiego numeru dodzwonić lub ew., tak jak dzisiaj, nagrać ale mu nie wyszło. Mogę ich czymś postraszyć, żeby mi d..y nie zawracali?

pozdrawiam, wromek

Data: 2010-09-08 00:21:13
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-09-08 00:01, wromek pisze:
[...]

   Postraszyć możesz, ale nic innego nie zrobisz.

--
Liwiusz

Data: 2010-09-08 00:25:32
Autor: wromek
Windykator z jakiejś kancelarii do mnie wydzwania...
  Postraszyć możesz, ale nic innego nie zrobisz.

i oni pewnie dobrze to wiedzą?!...
no nic, pozostaje mi tylko ich zniechęcic do tego... moze mi sie uda zrobic przekierowanie z ich numeru na 997, musze o tym poczytac...
chyba, ze macie inne pomysly? :)

pozdrawiam, wromek

Data: 2010-09-08 00:29:53
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-09-08 00:25, wromek pisze:
[...]

   Namówić dłużnika do spłaty, albo przeczekać. Generalnie chowanie głowy w piasek problemu nie rozwiąże, ale to już wasza sprawa. Po śmierci dłużnika pamiętać o odpowiednim przyjęciu/nieprzyjęciu spadku.

--
Liwiusz

Data: 2010-09-08 00:50:15
Autor: wromek
[...]

nie ma unikania, nie ma dobrej woli do ugody, poniewaz ton i poziom perswazji Pana z kancelarii jest w cywilizowanym swiecie nie do przyjecia. mogą ustawic sie w kolejce do komornika i moze za 10-12 lat dostaną swoje a mogliby dostac wczesniej gdyby chcieli normalnie rozmawiac a nie mieszac z blotem tak jak oni to potrafią...

pozdrawiam, wromek

Data: 2010-09-08 01:05:07
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i66dsr$lg6$1news.onet.pl...
[...]

Jakby się zastanowić, to takie działania pod złośliwe niepokojenie można by podciągnąć, czyli złożyć zawiadomienie o wykroczeniu. Skoro zostali poinformowani, że numer nieaktualny, to brak sensownego wytłumaczenia ponawiania telefonów.

Data: 2010-09-08 01:49:50
Autor: animka
[...]

To se zmień numer.

--
animka

Data: 2010-09-08 12:05:24
Autor: niusy.pl
Windykator z jakiejś kancelarii do mnie wydzwania...

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl>

[...]

Żeby zadzwonili na nowy ? No naprawdę mądre ... inaczej

Data: 2010-09-08 12:09:09
Autor: MW
Windykator z jakiejś kancelarii do mnie wydzwania...
W dniu 2010-09-08 12:05, niusy.pl pisze:

To se zmień numer.
--
Żeby zadzwonili na nowy ? No naprawdę mądre ... inaczej

A skąd będą go mieć jeżeli zostanie zastrzeżony?

p,M

Data: 2010-09-08 12:16:32
Autor: Mordzia

Użytkownik "MW" <wojcikmarcin@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i67nc3$r82$1news.task.gda.pl...
W dniu 2010-09-08 12:05, niusy.pl pisze:

To se zmień numer.
--
Żeby zadzwonili na nowy ? No naprawdę mądre ... inaczej

A skąd będą go mieć jeżeli zostanie zastrzeżony?

Nawet jesli nie będzie zastrzeżony, to jakim cudem przypiszą go do dłużnika?

Data: 2010-09-08 23:44:47
Autor: niusy.pl
Windykator z jakiejś kancelarii do mnie wydzwania...

Użytkownik "Mordzia" <mordencja@niematakiegoadresu.pl>

To se zmień numer.
--
Żeby zadzwonili na nowy ? No naprawdę mądre ... inaczej

A skąd będą go mieć jeżeli zostanie zastrzeżony?

Nawet jesli nie będzie zastrzeżony, to jakim cudem przypiszą go do dłużnika?

Takim samym jak wcześniej

Data: 2010-09-09 08:41:52
Autor: Krzysztof

Użytkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisał w wiadomości news:i6904k$egb$1news.net.icm.edu.pl...

[...]

Poczytaj dokładnie.
Poprzedni numer mieli z banku, bo dłużnik SAM go podał.

K.

Data: 2010-09-08 23:43:51
Autor: niusy.pl
[...]

Pogadają z twoimi znajomymi, którzy znają go a ci wypaplają

Data: 2010-09-08 12:15:53
Autor: Mordzia

Użytkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisał w wiadomości news:i67n57$1m7$1news.net.icm.edu.pl...

Żeby zadzwonili na nowy ? No naprawdę mądre ... inaczej

A skąd niby mieliby znac ten nowy numer?

Data: 2010-09-08 23:45:30
Autor: niusy.pl
Windykator z jakiejś kancelarii do mnie wydzwania...

Użytkownik "Mordzia" <mordencja@niematakiegoadresu.pl>

Żeby zadzwonili na nowy ? No naprawdę mądre ... inaczej

A skąd niby mieliby znac ten nowy numer?

Istnieje tysiąc sposobów

Data: 2010-09-09 08:44:34
Autor: Krzysztof
Windykator z jakiejś kancelarii do mnie wydzwania...

Użytkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisał

Istnieje tysiąc sposobów

Zdumiewające. Skoro istnieje tysiąc sposóbów, to dlaczego nie wykorzystali dotąd ani jednego, żeby zdobyć *faktyczny* numer do dłużnika :> Natomiast namolnie wydzwaniają do człowieka, który nie ma z tym nic wspólnego.

K.

Data: 2010-09-09 06:53:02
Autor: januszek
Windykator z jakiejś kancelarii do mnie wydzwania...
Krzysztof napisa?(a):

Natomiast namolnie wydzwaniają do człowieka, który nie ma z tym nic wspólnego.

Nie wiemy czy nie ma, nie wiemy czy ma ;) wiemy, Ĺźe mĂłwi, Ĺźe nic nie ma ;P

j.

--
bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-09-09 08:59:03
Autor: Krzysztof
Windykator z jakiejś kancelarii do mnie wydzwania...

Użytkownik "januszek" <januszek@polska.irc.pl> napisał

Nie wiemy czy nie ma, nie wiemy czy ma ;) wiemy, Ĺźe mĂłwi, Ĺźe nic nie ma
;P

A to już insza inszość ;-)

K.

Data: 2010-09-09 11:00:24
Autor: wromek
Windykator z jakiejś kancelarii do mnie wydzwania...
Nie wiemy czy nie ma, nie wiemy czy ma ;) wiemy, że mówi, że nic nie ma

nie mam. cos tam posiadam ale na pewno nie niesplacony dlug ;)

Data: 2010-09-09 11:13:40
Autor: Mordzia
Windykator z jakiejś kancelarii do mnie wydzwania...

Użytkownik "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> napisał

nie mam. cos tam posiadam ale na pewno nie niesplacony dlug ;)

Ale po co się tak tłumaczysz? Wzbudzasz tylko niepotrzebne podejrzenia ;-)

Data: 2010-09-09 12:06:09
Autor: wromek

Użytkownik "Mordzia" <mordencja@niematakiegoadresu.pl> napisał w wiadomości news:i6a8f8$jd2$1news.onet.pl...

Użytkownik "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> napisał

nie mam. cos tam posiadam ale na pewno nie niesplacony dlug ;)

Ale po co się tak tłumaczysz? Wzbudzasz tylko niepotrzebne podejrzenia ;-)

ale ja na prawde nie mam z tym nic wspolnego, uwierzcie mi!!! proszę :) :)

Data: 2010-09-09 10:53:14
Autor: januszek
Windykator z jakiejÂś kancelarii do mnie wydzwania...
wromek napisa?(a):

[...]

ale ja na prawde nie mam z tym nic wspolnego, uwierzcie mi!!! proszĂŞ :) :)

Przecież masz ;) użytkujesz podany przez dłużnika numer telefonu ;P

j.

--
bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-09-09 11:25:45
Autor: Mordzia

Użytkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisał w wiadomości news:i6905t$eof$1news.net.icm.edu.pl...

Użytkownik "Mordzia" <mordencja@niematakiegoadresu.pl>

Żeby zadzwonili na nowy ? No naprawdę mądre ... inaczej

A skąd niby mieliby znac ten nowy numer?

Istnieje tysiąc sposobów

Podaj chociaż 100 :)

Data: 2010-09-08 02:41:39
Autor: Jotte
Windykator z jakiejś kancelarii do mnie wydzwania...
W wiadomości news:i66com$jc1$1news.onet.pl wromek
<wromek@...poczta.onet.pl> pisze:

[...]
Straszyć to sobie raczej możesz bezskutecznie.
Jeśli nie chcesz lub nie możesz z jakichś powodów zmienić numeru, to oddziel się od niechcianych połaczeń sekretarką (ale taką co stoi u ciebie, a nie pocztą głosową operatora). Ew. maile od operatora z określoną frazą do filtra - nawet ich nie zobaczysz.
Poza tym po prostu bez słowa odkładaj słuchawkę w przypadku niechcianych połaczeń.
Tłumaczenie czegokolwiek windykatorowemu łajnu to był poważny błąd - z tym czymś się nie rozmawia.

--
Jotte

Data: 2010-09-08 08:50:40
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 08.09.2010 00:01, wromek pisze:

[...]

No to zmień "wasza wola" na "nie życzę sobie telefonów w sprawie jakiejś
innej osoby" a potem - jak napisał Robert - donos za złośliwe niepokojenie.

Windykator z jakiejś kancelarii do mnie wydzwania...