Windykator z jakiejś kancelarii do mnie wydzwania...

Data: 2010-09-08 02:41:39
Autor: Jotte
Windykator z jakiejś kancelarii do mnie wydzwania...
W wiadomości news:i66com$jc1$1news.onet.pl wromek
<wromek@...poczta.onet.pl> pisze:

mam sobie swoj numer tel. stacjonarnego (teraz VOIP), który kiedys byl w innej lokalizacji i korzystali wszyscy domownicy. Został lub nie został podany gdzieś w jakimś banku do kontaktu. Domownik wziął kredyt i nie spłaca. Teraz wydzwaniają do mnie windykatorzy z kancelarii i pytają o domownika. Ja podaję informacje, że to mój numer i ten domownik już nie
jest  i nie będzie osiągalny przez ten numer ale oni twierdzą, że skoro
gdzieś tam  został podany kiedyś to oni i tak będą na niego dzwonili-ja
oczywiście  powiedziałem, że "Wasza wola" no i średnio co tydzień
próbują się dodzwonić.  A że telefonu używam tylko do
telefonowania-rzadko do odbierania to dostaję  tylko maila, że ktoś się
próbował i z jakiego numeru dodzwonić lub ew., tak  jak dzisiaj, nagrać
ale mu nie wyszło. Mogę ich czymś postraszyć, żeby mi  d..y nie zawracali?
Straszyć to sobie raczej możesz bezskutecznie.
Jeśli nie chcesz lub nie możesz z jakichś powodów zmienić numeru, to oddziel się od niechcianych połaczeń sekretarką (ale taką co stoi u ciebie, a nie pocztą głosową operatora). Ew. maile od operatora z określoną frazą do filtra - nawet ich nie zobaczysz.
Poza tym po prostu bez słowa odkładaj słuchawkę w przypadku niechcianych połaczeń.
Tłumaczenie czegokolwiek windykatorowemu łajnu to był poważny błąd - z tym czymś się nie rozmawia.

--
Jotte

Windykator z jakiejś kancelarii do mnie wydzwania...