Winetka Czechy.

Data: 2010-02-12 12:19:47
Autor: MichałG
Winetka Czechy.
Poradzcie gdzie kupować winietkę na Czechy w Chałupkach! Wolałbym za korony.

pozdrawiam
Michał

Data: 2010-02-12 12:36:02
Autor: Przemek
Winetka Czechy.
MichałG pisze:
Poradzcie gdzie kupować winietkę na Czechy w Chałupkach! Wolałbym za korony.

Jak za korony, to dowolna stacja benzynowa na terytorium CZ.

Przemek

Data: 2010-02-12 14:32:42
Autor: MichałG
Winetka Czechy.
Przemek pisze:
MichałG pisze:
Poradzcie gdzie kupować winietkę na Czechy w Chałupkach! Wolałbym za korony.

Jak za korony, to dowolna stacja benzynowa na terytorium CZ.

dzieki. To oczywiste.
Chodzi mi czy jest taka stacja na tej trasie - z Chałupek na BRno - ZANIM  wjade na odcinek z poplatkom......

Data: 2010-02-12 15:04:31
Autor: Robert_J
Winetka Czechy.
Chodzi mi czy jest taka stacja na tej trasie - z Chałupek na BRno - ZANIM  wjade na odcinek z poplatkom......

A jaki jest powód niechęci nabycia winiety po prostu na granicy? Jeśli to nie tajemnica ;-)

Data: 2010-02-12 15:23:06
Autor: MichałG
Winetka Czechy.
Robert_J pisze:
Chodzi mi czy jest taka stacja na tej trasie - z Chałupek na BRno - ZANIM  wjade na odcinek z poplatkom......

A jaki jest powód niechęci nabycia winiety po prostu na granicy? Jeśli to nie tajemnica ;-)

godz. 4.00 i jazda nowym mostem. Tam nie widziałem żadnej budy z naklejkami. ;)

Data: 2010-02-12 15:43:44
Autor: J.F.
Winetka Czechy.
On Fri, 12 Feb 2010 15:04:31 +0100,  Robert_J wrote:
Chodzi mi czy jest taka stacja na tej trasie - z Chałupek na BRno - ZANIM  wjade na odcinek z poplatkom......

A jaki jest powód niechęci nabycia winiety po prostu na granicy? Jeśli to nie tajemnica ;-)

A gdzie na granicy ? Granice ostatnio puste ? J.

Data: 2010-02-17 17:01:49
Autor: Adam Franik
Winetka Czechy.
Dnia Fri, 12 Feb 2010 12:19:47 +0100, MichałG napisał(a):

Poradzcie gdzie kupować winietkę na Czechy w Chałupkach! Wolałbym za korony.

Przekraczasz granicę nowym mostem i kierujesz się na ekspresówkę (darmowa w
tym miejscu). Po kilkuset metrach lub kawałek dalej ;) będzie stacja Shell.
Tam kupisz winietki.
--
pozdrawiam,
Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]