Data: 2013-11-28 09:51:03 | |
Autor: Joschi | |
Winien jest reżim w Polsce | |
Tego chciał reżim w Polsce...
Koniec darmochy na niemieckich autostradach Teraz zbliża się koniec owej darmochy, co, zważywszy koszty utrzymania tysięcy kilometrów niemieckich autostrad i wywołane kryzysem gospodarczym problemy finansowe państwa (no, akurat w Niemczech relatywnie nie są one szczególnie dotkliwe), wydaje się zrozumiałe. Niepokoi jednak, że zapowiedziane opłaty mają objąć jedynie kierowców z innych krajów, niemieccy nadal będą korzystać z ojczystych autostrad za darmo. Uzasadnienie: zostały zbudowane z ich podatków, a nie wolno dodatkowo obciążać ludzi, każąc im płacić dwukrotnie za to samo. W podtekście widnieje oczywiście obawa przed gniewem wyborców. (...) Na rozróżnienie: obcy płacą, nasi nie, musi wyrazić zgodę Komisja Europejska. Jeżeli tak uczyni, powstanie groźny precedens, pozwalający dyskryminować określone grupy mieszkańców rzekomo zjednoczonej Europy wedle widzimisię poszczególnych rządów. Zapewne natychmiast pojawią się głosy, aby w ramach retorsji wprowadzić specjalne, podwyższone stawki za przejazd polskimi płatnymi drogami dla pojazdów zarejestrowanych w Niemczech. Oznaczałoby to dalsze podziały, niesnaski i powrót do zwyczajów z okresu PRL, kiedy to tzw. cudzoziemcy dewizowi płacili za niektóre usługi, na przykład hotelowe, kilkakrotnie więcej niż złotówkowi tubylcy. A tak przy okazji... Wspomniane na wstępie porozumienie dotyczy również ustalenia minimalnej płacy godzinowej. W Niemczech ma ona wynosić 8,50 euro. Oznacza to, że minimalnie zarabiający pracownik będzie tam mógł za 60 minut swojej pracy kupić ponad 5 litrów benzyny. W Polsce, gdzie trwa podobna dyskusja, mówi się o stawce 10 zł (według wielu przedsiębiorców - pracodawców tak wysoka godzinówka doprowadzi ich do ruiny). Zatem nasz minimalnie wynagradzany rodak za godzinę pracy kupi niespełna 2 litry bezołowiowej 95. Takie porównanie rzuca dodatkowe światło na plany wprowadzania różnego rodzaju nowych opłat dla zmotoryzowanych. Choć z drugiej strony... Czy ktoś każe nam ruszać się z chałupy? Czytaj więcej na http://motoryzacja.interia.pl/raport/autostrady/budowa-autostrad-w-polsce/news/koniec-darmochy-na-niemieckich-autostradach,1969364,4336?utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox Oczywiście wina Tuska i reżimu w Polsce. Opłaty za korzystanie z autostrad to zbrodnia na ludzkości, Niemcy swoimi restrykcjami chcą przywołać takie kraje, gdzie wprowadzono opłaty do porządku, a to z tego powodu, że nie chodzi im o obywateli tychże krajów, ale o Niemców, którzy nie wyobrażają sobie, by za korzystanie z dróg mieli płacić kierowcy samochodów osobowych.. Socjalizm w Niemczech jest godny przykładu. Niemcy wzięli się na sposób, skoro ich obywatele muszą płacić za korzystanie z autostrad w Polsce, to Polacy będą musieli płacić za korzystanie z ich autostrad. I słusznie... Teraz dzięki reżimowi złodziei z Polski, Polacy będą jebani na każdym kroku... Nie dość, że przez okrągłostołową bandę, któras zaorała Polskę muszą pałętać się po świecie za chlebem, to teraz jeszcze będą jebani za to, że są Polakami włóczęgami... boukun -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2013-11-28 04:32:42 | |
Autor: leming.show | |
Winien jest reżim w Polsce | |
Gdzie jest sld, gdzie ruch paliglupa, toc to jawna dyskryminacya. Gdzie ta rownosc dla wszystkich europejczykow, gdzie ta jednosc.
Mozna reprezentowac wlasne interesy jak niemcy? Ano mozna tylko trzeba myslec o wlasnych interesach, to proste! |
|
Data: 2013-11-28 15:16:05 | |
Autor: boukun | |
Winien jest reĹźim w Polsce | |
<leming.show@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:346906ee-d5db-40fa-8f20-e7610d01f44bgooglegroups.com...
Gdzie jest sld, gdzie ruch paliglupa, toc to jawna dyskryminacya. Gdzie ta rownosc dla wszystkich europejczykow, gdzie ta jednosc. Winien jest reĹźim w Polsce, Ĺźe wprowadzajÄ opĹaty za korzystanie z publicznych drĂłg dla osobowych. To jest bandytyzm, robiÄ to tylko dla korzyĹci swoich pociotkĂłw i kolesiĂłw poustawianych w spĂłĹkach. Drogi i ich utrzymanie sÄ finansowane i tak z budĹźetu, tak wiÄc to jest talmudyczna, pokrÄtna wymĂłwka, Ĺźe opĹaty miaĹyby mieÄ coĹ wspĂłlnego z zabezpieczeniem utrzymania drĂłg. Niemcy prawidĹowo postÄpujÄ , pokazujÄ , Ĺźe jeĹli inne paĹstwa karzÄ pĹaciÄ ich obywatelom za korzystanie z drĂłg publicznych, to oni to samo wprowadzÄ dla cudzoziemcĂłw. Polska jest okupowana, nie jest wolna, tu nie ma Ĺźadnego interesu narodowego, tylko niewolnictwo i wyzysk maksymalny polskich niewolnikĂłw.. boukun |
|
Data: 2013-11-28 14:14:58 | |
Autor: Trybun | |
Winien jest reżim w Polsce | |
W dniu 2013-11-28 09:51, Joschi pisze:
Tego chciał reżim w Polsce... No i dobrze - jadąc szwabska autostradą nie będziesz miał poczucia że na szwabach pasożytujesz. -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2013-11-28 15:24:31 | |
Autor: boukun | |
Winien jest reżim w Polsce | |
"Trybun" <Ylih@yachu.com> schrieb im Newsbeitrag news:l77fkr$n6u$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2013-11-28 09:51, Joschi pisze: Jak zwykle talmudyzujesz i opatrznie sobie wyzysk tłumaczysz... Niemcy robią po prostu oko za oko... i tu jest ta słuszność ich postępowania. Oni chcą zmusić polskich, krwiopijców kapitalistów do zniesienia opłat za korzystanie z dróg publicznych i wejście na drogę socjalizmu. I wcześniej czy później podbiją tę nieludzką Polskę, bo ludzie będą samochody rejestrować tylko w Niemczech i tam będą odprowadzane podatki i ubezpieczenia a Polska zdechnie z tą swoją zachłannością i zamordyzmem... boukun |
|