Winni ukrywania pedofilii w Irlandii będą ścigani

Data: 2009-11-28 20:09:33
Autor: Grzegorz Z.
Winni ukrywania pedofilii w Irlandii będą ścigani
hesk, urwan, awe, abecak, druciak - kosy na sztorc i lećta bronić swoich
pedofilnych "ałtorytetów" przed "zgrzesiami" !!!

Szef irlandzkiej policji Fachtna Murphy polecił swemu zastępcy Johnowi
O'Mahony, by zbadał ostatni raport o pedofilii w archidiecezji dublińskiej,
i zalecił, w których przypadkach policja powinna wysunąć zarzuty karne -
donosi "Irish Examiner".
Opublikowany w czwartek przez komisję dochodzeniową raport w sprawie
seksualnego wykorzystywania nieletnich w archidiecezji dublińskiej w latach
1960-90 na podstawie akt z 46 spraw uznał, że policja tuszowała przypadki
pedofilii wśród księży i nie była dociekliwa. Z kolei Kościół nie
informował o nich.

Zadaniem O'Mahony'ego będzie zbadanie, w jaki sposób Kościół i organy
państwa traktowały doniesienia o seksualnym wykorzystywaniu dzieci, i
ustalenie, czy "zaniedbania nie były równoznaczne z zachowaniem
przestępczym". O'Mahony przedstawi zalecenia, na podstawie których Murphy w
konsultacji z urzędem prokuratorskim zdecyduje o dalszych krokach.

W 7 na 46 przypadków, którymi zajmowała się komisja pod przewodnictwem
sędzi Yvonne Murphy, policja została ostro skrytykowana za to, że nie
broniła interesu młodocianych i uznała przypadki seksualnego molestowania
małoletnich za wewnętrzną sprawę Kościoła.

Urząd irlandzkiego rzecznika praw obywatelskich zwrócił się do osób, które
uważają, iż zostały niewłaściwie potraktowane przez policję, gdy składały
doniesienia na księży, by się z nim skontaktowały. Na obecnym etapie
rzecznik nie wie, czy przystąpi do własnego dochodzenia.

Nie wyklucza się też dochodzenia w sprawie pedofilii i seksualnego
wykorzystywania nieletnich na szczeblu każdej z diecezji. Takiego
dochodzenia, będącego rodzajem ogólnokrajowego audytu, domagają się osoby,
które twierdzą, że ukradziono im dzieciństwo i niewinność.

Rząd wypowie się w tej sprawie, gdy ministerstwo zdrowia zakończy odrębne
dochodzenie dotyczące kościelnego systemu zabezpieczenia przed pedofilią i
molestowaniem seksualnym dzieci.

Biskup diecezji Down i Connor, Noel Treanor, sądzi, że jeśli takie
dochodzenie zostanie uznane za potrzebne, to powinno się odbyć. "Wrzód musi
zostać wycięty zupełnie. Wymaga tego dobro Kościoła i dobro społeczeństwa"
- cytuje go "Irish Examiner".

Zdaniem biskupa pomocniczego Dublina Eamonna Walsha pieniądze, które trzeba
by wydać na audyt, z większym pożytkiem mogłyby zostać przeznaczone na
proces zabliźnienia ran.

Arcybiskup Dublina Diarmuid Martin w imieniu Kościoła wyraził skruchę z
powodu praktyk seksualnego wykorzystywania dzieci i systematycznego
tuszowania kilkuset przypadków.

http://wiadomosci.onet.pl/2086478,12,1,1,,item.html

Data: 2009-11-28 20:38:33
Autor: Adam
Winni ukrywania pedofilii w Irlandii będą ścigani
To jest nowy sposób zwalczania kościoła katolickiego w Irlandii. Nie zapominajmy, że ta wojna u nich trwa już wiele lat.
Dostali nowy oręż do walki - hasło: pedofilia, więc skrzętnie z tego korzystają.
W innych krajach też to narzędzie zostało zaprzegnięte do walki z kościołem katolickim.
AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4645 (20091128) __________

Data: 2009-11-28 20:42:42
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 28 Nov 2009 20:38:33 +0100, Adam napisał(a):

[...]

A jak ścigają rabina-pedofila to wówczas jest to antysemityzm?

Tak więc i ty Adamie - stań do walki, w końcu twój kościół - mać twoja -
jest "atakowany".

ps. I Ty Piotrze także - wybacz że Cię pominąłem!

Data: 2009-11-29 00:28:12
Autor: Adam

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1jnguokd3icc7.clf4vg3607la$.dlg40tude.net...
[...]

Tak się składa, że kościół katolicki nie jest moim kościołem - jestem członkiem kościoła Adwentystów.

Data: 2009-11-28 16:32:25
Autor: Grzegorz Z.
On 29 Lis, 00:28, "Adam" <bluesman1...@poczta.fm> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:1jnguokd3icc7.clf4vg3607la$.dlg40tude.net...> Dnia Sat, 28 Nov 2009 20:38:33 +0100, Adam napisał(a):

> [...]

> jest "atakowany".

Tak się składa, że kościół katolicki nie jest moim kościołem - jestem

Dziwne.... jesteś adwentystą i jednocześnie stajesz tu w obronie
"pijanej dziwki" ?

Data: 2009-11-29 00:54:56
Autor: Antenka
Winni ukrywania pedofilii w Irlandii będą ści gani
Dziwne.... jesteś adwentystą i jednocześnie stajesz tu w obronie
"pijanej dziwki" ?

I bardzo dobrze, że staje  w obronie KK. Każdy przyzwoity człowiek
staje po stronie prawdy, a prawda jest taka jak ją przedstawił Adam.
Kręci się doskonale "przemysł holocaust", który widocznie już im nie
wystarcza, więc trzeba było wymyslić inną kurę przynoszącą złote jaja -
przemysł "pedofilia KK".
I morda w kubeł ty, zapijaczony jehowicki dziwkarzu!

Antenka

Data: 2009-11-29 12:12:59
Autor: Roger Perejro

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:0ff9e362-b950-40e1-8ec7-d0d3734ac058n35g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Zazdrosna druciara ;-))

Przemek

+
--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-11-29 17:20:03
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 29 Nov 2009 00:54:56 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

Dziwne.... jesteś adwentystą i jednocześnie stajesz tu w obronie
"pijanej dziwki" ?

I bardzo dobrze, że staje  w obronie KK.

Ale to stoi w sprzeczności z poglądami adwentystów.

Wg nich kościół katolicki jest "religią fałszywą".

Data: 2009-11-29 23:28:10
Autor: Adam
Winni ukrywania pedofilii w Irlandii będą ścigani

Ale to stoi w sprzeczności z poglądami adwentystów.

Wg nich kościół katolicki jest "religią fałszywą".

O KK jako "religii fałszywej" mówią Świadkowie Jehowy, a nie Adwentyści.
My tylko rzeczowo wskazujemy na sprzeczności ideologiczne.
AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4647 (20091129) __________

Data: 2009-11-29 23:25:27
Autor: Adam
Winni ukrywania pedofilii w Irlandii będą ścigani

Dziwne.... jesteś adwentystą i jednocześnie stajesz tu w obronie
"pijanej dziwki" ?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Tak, bo nie lubię prymitywnych nagonek lewicowych matołków.
AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4647 (20091129) __________

Data: 2009-11-28 20:50:13
Autor: marek czaplicki
Adam pisze:
[...]
mam rozumieć, że księża sami zwalczają kościół ponieważ to oni zatajali, wg raportu, fakty? chodzi tylko o rzetelne wyjaśnienie faktów.

Data: 2009-11-28 21:19:38
Autor: abc
[...]

Po pierwsze, arcybiskup nie mógł wyrażać skruchy "w imieniu Kościoła", bo
grzechy popełniają ludzie, a nie Kościół.

Po drugie, chodzi o 46 księży w ciągu 30 lat. Porównaj to z ogólną liczby
duchownych w Iralndii równą 4 750 i nie rób nieproporcjonalnego rejwachu.

Data: 2009-11-28 21:31:05
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 28 Nov 2009 21:19:38 +0100, abc napisał(a):

[...]

Po doliczeniu tych których jeszcze nie złapano - wyjdzie że co dziesiąty
ksiądz kat. jest dewiantem seksualnym.

Uwzględniając to oraz imponującą liczbę dzieci zgwałconych tylko przez
jednego z nich może się okazać że liczba ofiar pedofili w sutannach
kilkakrotnie przekracza ogół duchownych w tym kraju.

Data: 2009-11-29 00:28:50
Autor: Adam

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:herutl$sl6$1inews.gazeta.pl...
Adam pisze:
[...]
Nawet nie wyobrażasz sobie, jakie kwity można teraz sprokurować.
AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4645 (20091128) __________

Data: 2009-11-28 22:40:43
Autor: Piotr
Dnia Sat, 28 Nov 2009 20:09:33 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

hesk, urwan, awe, abecak, druciak - kosy na sztorc i lećta bronić swoich
pedofilnych "ałtorytetów" przed "zgrzesiami" !!!

Ale po co ich bronić, zgrzesiu? Niech to tatałajstwo wyłapią i wsadzą do
pudła, tam ich miejsce.
Piotr

Data: 2009-11-29 04:45:47
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 28 Nov 2009 22:40:43 +0100, Piotr napisał(a):

[...]

No tak, zapomniałem że jesteś wrogiem Kościoła.

Data: 2009-11-29 08:12:57
Autor: Roger Perejro

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:vdh6sk4u8vyw$.10r29e3vzlrxc.dlg40tude.net...
[...]

Bym się kawą oparzył, he, he, he!

Przemek

Data: 2009-11-29 09:28:10
Autor: Antenka
Winni ukrywania pedofilii w Irlandii będą ści gani
Bym się kawą oparzył, he, he, he!

Kara boska

Antenka

Data: 2009-11-29 18:30:46
Autor: Grzegorz Z.
Winni ukrywania pedofilii w Irlandii będą ścigani
Dnia Sun, 29 Nov 2009 09:28:10 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

Bym się kawą oparzył, he, he, he!

Kara boska

Ale cię w tym przedszkolu wytresowali!

Dobry piesek!

hehehe

Data: 2009-11-29 14:56:33
Autor: Piotr
Winni ukrywania pedofilii w Irlandii będą ścigani
Dnia Sun, 29 Nov 2009 08:12:57 +0100, Roger Perejro napisał(a):

Bym się kawą oparzył, he, he, he!

Rany, ty zrozumiałeś... To jakiś przełom?
Piotr

Data: 2009-11-29 16:56:40
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Och.... przepraszam :))))

Data: 2009-11-29 14:57:05
Autor: Piotr
Dnia Sun, 29 Nov 2009 04:45:47 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

hesk, urwan, awe, abecak, druciak - kosy na sztorc i lećta bronić swoich
pedofilnych "ałtorytetów" przed "zgrzesiami" !!!

Ale po co ich bronić, zgrzesiu?

No tak, zapomniałem że jesteś wrogiem Kościoła.

Nie weksluj zgrzesiu.
Piotr

Data: 2009-11-29 17:03:39
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 29 Nov 2009 14:57:05 +0100, Piotr napisał(a):

[...]

"Nie weksluj" ? Przecież dla prawdziwego Polaka-Katolika każdy kto wyciąga na światło
dzienne syf związany z pedofilami w sutannach - "walczy z bogiem" i
"oczernia kościół":

"Nie chce mi się wierzyć, że NYT jest gorszy od naszych mediów. U nas np na
WP przynajmniej raz w miesiącu muszą coś napisać o jakimś księdzu, że
dopuścił się pedofilii. Najczęściej oczerniają jeszcze przed wydaniem
wyroku tak jak było z x Jankowskim, którego zmieszano z błotem a potem
okazało się, że jest niewinny. I co i nic, a jak Ziobro powiedział o
ginekologu, że bierze łapówki to wrzask był przez 3 miesiące, że nie można
nic o nikim mówić bez wyroku mimo, że były mocne dowody na to, że brał.
Takie podwójne standardy. Gdyby u nas za oczernienie kogoś były takie
wyroki jak w USA od razu było by lepiej, a RM by się utrzymywało bez
wsparcia słuchaczy."

http://www.fronda.pl/news/czytaj/abp_dolan_krytykuje_the_new_york_times_za_antykatolicyzm_i_wybio

Zresztą nie trzeba guglować by znaleźć przykłady takiego myślenia,
wystarczy poczytać naszego grupowego lefebrystę.

Winni ukrywania pedofilii w Irlandii będą ścigani