Winni ukrywania pedofilii w Irlandii będą ścigani

Data: 2009-11-28 22:40:43
Autor: Piotr
Winni ukrywania pedofilii w Irlandii będą ścigani
Dnia Sat, 28 Nov 2009 20:09:33 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

hesk, urwan, awe, abecak, druciak - kosy na sztorc i lećta bronić swoich
pedofilnych "ałtorytetów" przed "zgrzesiami" !!!

Ale po co ich bronić, zgrzesiu? Niech to tatałajstwo wyłapią i wsadzą do
pudła, tam ich miejsce.
Piotr

Data: 2009-11-29 04:45:47
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 28 Nov 2009 22:40:43 +0100, Piotr napisał(a):

[...]

No tak, zapomniałem że jesteś wrogiem Kościoła.

Data: 2009-11-29 08:12:57
Autor: Roger Perejro

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:vdh6sk4u8vyw$.10r29e3vzlrxc.dlg40tude.net...
[...]

Bym się kawą oparzył, he, he, he!

Przemek

--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-11-29 09:28:10
Autor: Antenka
Winni ukrywania pedofilii w Irlandii będą ści gani
Bym się kawą oparzył, he, he, he!

Kara boska

Antenka

Data: 2009-11-29 18:30:46
Autor: Grzegorz Z.
Winni ukrywania pedofilii w Irlandii będą ścigani
Dnia Sun, 29 Nov 2009 09:28:10 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

Bym się kawą oparzył, he, he, he!

Kara boska

Ale cię w tym przedszkolu wytresowali!

Dobry piesek!

hehehe

Data: 2009-11-29 14:56:33
Autor: Piotr
Winni ukrywania pedofilii w Irlandii będą ścigani
Dnia Sun, 29 Nov 2009 08:12:57 +0100, Roger Perejro napisał(a):

Bym się kawą oparzył, he, he, he!

Rany, ty zrozumiałeś... To jakiś przełom?
Piotr

Data: 2009-11-29 16:56:40
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Och.... przepraszam :))))

Data: 2009-11-29 14:57:05
Autor: Piotr
Dnia Sun, 29 Nov 2009 04:45:47 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

hesk, urwan, awe, abecak, druciak - kosy na sztorc i lećta bronić swoich
pedofilnych "ałtorytetów" przed "zgrzesiami" !!!

Ale po co ich bronić, zgrzesiu?

No tak, zapomniałem że jesteś wrogiem Kościoła.

Nie weksluj zgrzesiu.
Piotr

Data: 2009-11-29 17:03:39
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 29 Nov 2009 14:57:05 +0100, Piotr napisał(a):

[...]

"Nie weksluj" ? Przecież dla prawdziwego Polaka-Katolika każdy kto wyciąga na światło
dzienne syf związany z pedofilami w sutannach - "walczy z bogiem" i
"oczernia kościół":

"Nie chce mi się wierzyć, że NYT jest gorszy od naszych mediów. U nas np na
WP przynajmniej raz w miesiącu muszą coś napisać o jakimś księdzu, że
dopuścił się pedofilii. Najczęściej oczerniają jeszcze przed wydaniem
wyroku tak jak było z x Jankowskim, którego zmieszano z błotem a potem
okazało się, że jest niewinny. I co i nic, a jak Ziobro powiedział o
ginekologu, że bierze łapówki to wrzask był przez 3 miesiące, że nie można
nic o nikim mówić bez wyroku mimo, że były mocne dowody na to, że brał.
Takie podwójne standardy. Gdyby u nas za oczernienie kogoś były takie
wyroki jak w USA od razu było by lepiej, a RM by się utrzymywało bez
wsparcia słuchaczy."

http://www.fronda.pl/news/czytaj/abp_dolan_krytykuje_the_new_york_times_za_antykatolicyzm_i_wybio

Zresztą nie trzeba guglować by znaleźć przykłady takiego myślenia,
wystarczy poczytać naszego grupowego lefebrystę.

Winni ukrywania pedofilii w Irlandii będą ścigani