Winny Tusk!

Data: 2019-03-18 13:52:28
Autor: Pajdak
Winny Tusk!
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,24559105,rzecznik-prezydenta-rp-krytyczna-sytuacja-mediow-publicznych.html

"Błażej Spychalski o pieniądzach dla TVP: Sytuacja mediów publicznych to wina Donalda Tuska."

Kto zarządza TVP? ;-)))

http://nie.com.pl/304-miliony-glinski-tuczy-rydzyka-cd/

;-)

--
Pajdak

Data: 2019-03-18 14:26:35
Autor: u2
Winny Tusk!
W dniu 18.03.2019 o 13:52, srajdak pisze:
"Błażej Spychalski o pieniądzach dla TVP: Sytuacja mediów publicznych to wina Donalda Tuska."

Kto zarządza TVP?

tfusk apelował aby nie płacić abonamentu rtv, to zwykła antypolska szuja z tego tfuska:)

--
George Orwell :

Data: 2019-03-18 16:34:17
Autor: Pajdak
Winny Tusk!
kupa suwalska "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5c8f9c8a$0$511$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 18.03.2019 o 13:52, srajdak pisze:
"Błażej Spychalski o pieniądzach dla TVP: Sytuacja mediów publicznych to wina Donalda Tuska."

Kto zarządza TVP?

tfusk apelował aby nie płacić abonamentu rtv,

A którym to było roku? Szukaj szarik, szukaj! ;-)

Co przez ostatnie 3 lata robiło PiS? Pierdziało ze strachu! ;-))

to zwykła antypolska szuja

Nie gorsza od ciebie pijaczyno z mongolskim "rodowodem".

z tego tfuska:)

Sraczki dostajecie kiedy slyszycie TUSK ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-03-19 01:42:43
Autor: Jakub A. Krzewicki
Winny Tusk!

https://img.wiocha.pl/images/5/8/584df8a85ded9a0da27eea44b0d3d54d.jpg

Data: 2019-03-19 02:30:15
Autor: Bruno Brunowski
Winny Tusk!
W dniu wtorek, 19 marca 2019 09:42:45 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
W dniu poniedziałek, 18 marca 2019 13:56:10 UTC+1 użytkownik Pajdak napisał:
> [...]

WOJCIECH MŁYNARSKI

WINA TUSKA

Pociąg spóźnił się do Buska - wina Tuska.
Podupada kurort Ustka - wina Tuska.
Groch się jakoś marnie łuska - wina Tuska.
W Totku Ci nie wyszła szóstka - wina Tuska.
Zaszkodziła Ci kapustka - wina Tuska.
Cioci Zosi siadła trzustka - wina Tuska.
W szczerym polu uschła brzózka - wina Tuska.
W gardle Ci uwięzła kluska - wina Tuska.
Dyszel złamał sie u wózka - wina Tuska.
Waza stłukła się etruska - wina Tuska.
Zimny deszczyk w oczy pluska - wina Tuska.
Gorzkie łzy ociera chustka - wina Tuska.
Połamała nóżki kózka - wina Tuska.
Księdzu z głowy spadła piuska - wina Tuska.
Polska to kolonia ruska - wina Tuska.
Na stadionach rąbanina - Tuska wina.

Spytasz mnie publiko moja, a cóż to za paranoja?
To katechizm jest prześliczny sporej partii politycznej.
A dlaczego Panie święty ten mój wierszyk nie ma puenty?
W miejsce puenty mgła i pustka - wina Tuska.

--
Bruno

Winny Tusk!