Winny katastrofy musi poniesc konsekwencje .

Data: 2010-06-07 18:25:06
Autor: cyc
Winny katastrofy musi poniesc konsekwencje .
Narod nie przejdzie najprawdopodobniej do porzadku dziennego nad tym , ze zginelo w katastrofie 96 osob , jednych z najwazniejszych w panstwie w tym prezydent.
Winni musza poniesc stosowne konsekwencje i nie wystarcza symboliczne gesty , takie jak w przypadku Jaruckiej , tutaj nalezy wstrzasnac narodem i tymi , ktorzy dalej uwazaja , ze sa swietymi krowami .
Wina przydenta jest bezsporna i co jak co ale w zadnym razie nie naleza sie mu te zaszczyty jakie go spotkaly , miedzy innymi wawelski pochowek . Zlozenie dzieki Dziwiszowi na Wawelu jego zwlok nie gwarantuje tego , ze na zawsze tam zostana . Narod upomni sie kiedys o prawde , wine i kare . To , ze histoia go osadzi nie ulega watliwosci bo juz teraz zostal wlasciwie osadzony , teraz potrzeba tylko kogos na tyle odwaznego , ktorego stac byloby na to aby prawde wyartykulowal glosno , bez obaw i powzial w oparciu o nia stosowne kroki . Nie moze w tak eksponowanym , jedynym w Polsce mejscu , ktore moze poszczycic sie tak wielka estyma . spoczywac czlowiek , ktory ma na sumieniu i to z powodu pychy i ignorancji , smierc tylu osob , nawet jesli jest nim prezydent .

cyc

Data: 2010-06-07 10:12:58
Autor: Hans Kloss
Bydlak cyc pluje i obsrywa
... nieżyjacych, nie mogacych sie bronić porz±dnych ludzi.
Nie ma chyba na grupie plugawszej hieny niż to cycoidalne ¶cierwo.
J-23

Data: 2010-06-07 20:11:03
Autor: Piotr
Bydlak cyc pluje i obsrywa
Dnia Mon, 7 Jun 2010 10:12:58 -0700 (PDT), Hans Kloss napisał(a):

.. nieżyjacych, nie mogacych sie bronić porz±dnych ludzi.
Nie ma chyba na grupie plugawszej hieny niż to cycoidalne ¶cierwo.

Cycu¶ dostał kuku na muniu, i ma obsesję antyklerykaln±. Ale jak
wyzdrowieje to wróci do swojej zwykłej postaci starego komucha.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/7723de0717e75d88/

Data: 2010-06-07 22:07:30
Autor: Jakub A. Krzewicki
Bydlak cyc pluje i obsrywa
poniedziałek, 7 czerwca 2010 20:11. carbon entity 'Piotr' <pnat@wp.pl>

Cycuś dostał kuku na muniu, i ma obsesję antyklerykalną. Ale jak
wyzdrowieje to wróci do swojej zwykłej postaci starego komucha.
Piotr

A reszta dostała kuku-Kaczu, więc się jakości wyrównało pod fijołem na punkcie obu faworytnych stworów ziemnowodnych.

Tacy kandydaci, jacy wyborcy.

Data: 2010-06-07 22:10:07
Autor: Piotr
Bydlak cyc pluje i obsrywa
Dnia Mon, 07 Jun 2010 22:07:30 +0200, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

A reszta dostała kuku-Kaczu, więc się jako¶ci wyrównało pod fijołem na punkcie obu faworytnych stworów ziemnowodnych.

Tacy kandydaci, jacy wyborcy.

Nie zgadzam się, w moim przypadku wyborca jest dużo lepszy niż kandydat.
:-)
Piotr

Data: 2010-06-07 13:20:54
Autor: Antenka
Bydlak cyc pluje i obsrywa
On 7 Cze, 22:10, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Mon, 07 Jun 2010 22:07:30 +0200, Jakub A. Krzewicki napisa (a):

> A reszta dosta a kuku-Kaczu, wi c si jako ci wyr wna o pod fijo em na
> punkcie obu faworytnych stwor w ziemnowodnych.

> Tacy kandydaci, jacy wyborcy.

Nie zgadzam si , w moim przypadku wyborca jest du o lepszy ni kandydat.
:-)
Piotr
--
Czego to wa ku stwo nie zrobi:http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/7...
[...]

Piotru¶, czy ty aby sobie za dużo nie wlewasz? Skoro jeste¶ tak dobry,
kandyduj!

Antenka

Data: 2010-06-07 22:33:41
Autor: Piotr
Bydlak cyc pluje i obsrywa
Dnia Mon, 7 Jun 2010 13:20:54 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Piotru¶, czy ty aby sobie za dużo nie wlewasz? Skoro jeste¶ tak dobry,
kandyduj!

To był taki dżok, antenko.
Piotr

Data: 2010-06-08 11:32:37
Autor: Antenka
Bydlak cyc pluje i obsrywa

To był taki dżok, antenko.<
Piotr

Aaa żart powiadasz. Mam nadzieję, że z twoich ¶michów- chichów inni
też się czasem  ¶miej±, a nie tylko sam żartowni¶ w rzeczy samej. ;-)

Antenka

Data: 2010-06-07 22:40:31
Autor: Jakub A. Krzewicki
Bydlak cyc pluje i obsrywa
poniedziałek, 7 czerwca 2010 22:10. carbon entity 'Piotr' <pnat@wp.pl>

Nie zgadzam siÄ™, w moim przypadku wyborca jest duĹĽo lepszy niĹĽ kandydat.
:-)
Piotr

No to zdajesz sobie sprawÄ™, ĹĽe w tych  wyborach elektorat negatywny jest waĹĽniejszy od pozytywnego. Kto by chciaĹ‚ tam gĹ‚osować na jednego takiego Bobra, gdyby nie byĹ‚ to gĹ‚os _przeciw_ ?

Data: 2010-06-07 22:53:43
Autor: Piotr
Bydlak cyc pluje i obsrywa
Dnia Mon, 07 Jun 2010 22:40:31 +0200, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

No to zdajesz sobie sprawę, że w tych  wyborach elektorat negatywny jest ważniejszy od pozytywnego. Kto by chciał tam głosować na jednego takiego Bobra, gdyby nie był to głos _przeciw_ ?

Bóbr teraz intensywnie pracuje nad budow± solidnego elektoratu negatywnego.
Ale istotnie, może nie zd±żyć.
Piotr

Data: 2010-06-08 01:48:02
Autor: Jakub A. Krzewicki
Bydlak cyc pluje i obsrywa
poniedziałek, 7 czerwca 2010 22:53. carbon entity 'Piotr' <pnat@wp.pl>

BĂłbr teraz intensywnie pracuje nad budowÄ… solidnego elektoratu
negatywnego. Ale istotnie, może nie zdążyć.
Piotr

Nie zbuduje, lobby jumacze w Polsce to 90%.

Data: 2010-06-08 07:43:29
Autor: Piotr
Bydlak cyc pluje i obsrywa
Dnia Tue, 08 Jun 2010 01:48:02 +0200, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

Bóbr teraz intensywnie pracuje nad budow± solidnego elektoratu
negatywnego. Ale istotnie, może nie zd±żyć.
Piotr

Nie zbuduje, lobby jumacze w Polsce to 90%.

To prawda, ale to lobby jest również wrażliwe na swoim punkcie i łatwo je
urazić, na przykład mówi±c mu, że trzeba się ubezpieczać, albo płacić
podatki.
Bóbr ma szansę.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-06-08 09:55:43
Autor: Jakub A. Krzewicki
Bydlak cyc pluje i obsrywa
wtorek, 8 czerwca 2010 07:43. carbon entity 'Piotr' <pnat@wp.pl>

To prawda, ale to lobby jest rĂłwnieĹĽ wraĹĽliwe na swoim punkcie i Ĺ‚atwo je
urazić, na przykład mówiąc mu, że trzeba się ubezpieczać, albo płacić
podatki.
BĂłbr ma szansÄ™.
Piotr

Nawet jeśli Kaczyński ma w ukryciu genialny plan je wykończyć, to musi się liczyć z tym, że nad Wisłą i Odrą pozostanie pustynia.

Winny katastrofy musi poniesc konsekwencje .