Winowatych niet!?

Data: 2018-06-06 08:13:32
Autor: Przekręty i Stołki
Winowatych niet!?
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/ojciec-stachowiaka-igor-zostal-uduszony-na-komisariacie/cz37w5d

"Mój syn został zabity na komisariacie i nie był to nieszczęśliwy wypadek - dodaje Maciej Stachowiak. - Nie spocznę, dopóki nie dowiem się, jak zabito mojego syna. Jest wiele dowodów świadczących o tym, że został uduszony. To m.in. opinia lekarza, który interweniował na komisariacie, czy ślady na szyi mojego syna."

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/wiceminister-jaroslaw-zielinski-wiedzial-o-torturach-na-igora-stachowiaka/1wt96gd

http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103454,21854153,mariusz-blaszczak-oszukal-ojca-igora-stachowiaka-mariusz-blaszczak.html

http://nszzp.wroclaw.pl/index.php/2017/05/24/sprawa-igora-stachowiaka-minister-jaroslaw-zielinski-wiedzial-o-brutalnosci-policji-nie-zrobil-nic/

Ale "te pieniądze nam się należały!"  - wrzeszczała w Sejmie b.premier B.Szydło! "Za ciężką pracę!"

CL

Winowatych niet!?