Wiocha!

Data: 2010-11-16 20:20:23
Autor: rAzor
Wiocha!
Masz tydzień na zmianę mentalności, radomski buraczku.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-16 20:42:29
Autor: Grzegorz Z.
rAzor napisał:

Masz tydzień na zmianę mentalności, radomski buraczku.

A jak nie zmieni to co? "Ja burak Azor z biedaszybu uprzejmie donoszę że pan Kawecki Jacek olał
moje ultimatum sikiem falistym" ?

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-11-16 21:15:09
Autor: Azor jest pedałem

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:pr3kafolfp4x$.hohmm3u10gvh$.dlg40tude.net...
rAzor napisał:

Masz tydzień na zmianę mentalności, radomski buraczku.

A jak nie zmieni to co?

"Ja burak Azor z biedaszybu uprzejmie donoszę że pan Kawecki Jacek olał
moje ultimatum sikiem falistym" ?

W uzupełnieniu: mocz był ciepły.

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Data: 2010-11-16 21:43:02
Autor: u2
Wiocha!
W dniu 2010-11-16 20:20, rAzor pisze:
Masz tydzień na zmianę mentalności, radomski buraczku.

Ale głupi ten kalecki i do tego z Radomia :)

Wiocha!