Wiocha w mieście.

Data: 2014-10-27 06:52:07
Autor: stevep
Wiocha w mieście.
# Jarosław Kaczyński: Urodziłem się w Warszawie, ale reprezentuję polską  wieś! #
Ze strony:
http://tnij.org/0eldbyb
Jako wielokrotny ojciec reprezentuje też rodziny wielodzietne.  :D
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-10-27 08:13:22
Autor: szklanynocnik
Wiocha w mieście.

http://grafik.rp.pl/grafika2/1119156,9.jpg

Data: 2014-10-27 17:42:49
Autor: boukun
Wiocha w mieście.
<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:eba6ad12-ba67-484a-86d2-1ab0dc92486bgooglegroups.com...
użytkownik stevep napisał:
# Jarosław Kaczyński: Urodziłem się w Warszawie, ale reprezentuję polską
wieś! #

http://grafik.rp.pl/grafika2/1119156,9.jpg

Daj se siana z PiSorami, ten Krauze to widać PiSomatoł..., albo też pisowski syjonista...

boukun

Data: 2014-10-28 06:43:28
Autor: stevep
Wiocha w mieście.

użytkownik stevep napisał:
[...]

A ty to taki internacjonalny idiota.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-10-27 17:35:11
Autor: MarkWoydak
Wiocha w mieście.

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xodjw5vs50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Buuuuuhahahhahahahahahhahahahahhahaaaa! Jako kawaler mogę reprezentować Kaczyńskiego w programie "Chłop szuka żony" (albo jakoś tak - widziałem to w polskiej TV!) ;-)))

MW

Wiocha w mieście.