[foto][film] Wiosenna wycieczka na Baranią Górę (i nie tylko)

Data: 2015-07-04 02:27:10
Autor: Marek
[foto][film] Wiosenna wycieczka na Baranią Górę (i nie tylko)
Miałem podłączyć się do wątku bansa, ale zakres materiału jest znacznie szerszy.
Skończyłem wczoraj dłubaninę przy trzech filmach z długiego czerwcowego weekendu. Obejmują dwie wycieczki. Jeden jest z czwartkowego wypadu na Skrzyczne i Baranią Górę, a dwa z sobotnio-niedzielno-poniedziałkowej wycieczki od Bielska-Białej, przez Beskid Mały i Makowski, do Krakowa.
Playlista na YT: http://tiny.pl/gqzzg
To były intensywne wyjazdy także w zakresie pracy sprzętu. Na Baranią jechałem z rzężącymi od lat manetkami i z zablokowanym na sztywno amortyzatorem, mając na klacie wersję rozwojową mocowania kamery. Na drugi wyjazd amorek odzyskał swą funkcję, stare LX-y zastąpił nowy rapidfire, a mocowanie kamery zyskało wreszcie formę ostateczną. To pierwsze i trzecie widać w jakości materiału ze zjazdów (choć jakość samego obrazu jest na miarę kiepskich możliwości kamery). Niestety, były też straty. Wyjątkowy pech dręczył mocowanie przerzutki. Złamałem dwa haki, a jeden skrzywiłem.
Weekend podsumowuje także kolektywny album zdjęć. Fotki są pstrykane i opisane przez dwójkę autorów: http://tiny.pl/gqzzw

--
Marek

Data: 2015-07-05 09:23:18
Autor: Ignac
W dniu sobota, 4 lipca 2015 11:27:13 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

Weekend podsumowuje także kolektywny album zdjęć. Fotki są pstrykane i opisane przez dwójkę autorów: http://tiny.pl/gqzzw

Komentarze fantastyczne!!!

A ta świnia, to żadne artystyczne uniesienie, tylko zwyczajne/przaśne
zaproszenie do grilla. Ok, dopatruje się w niej pewnej alegorii, ale
nie chcę jej wypowiadać, bo jest zbyt radykalna.

[foto][film] Wiosenna wycieczka na Baranią Górę (i nie tylko)