[foto][film] Wiosenna wycieczka pod Baranią Górę.

Data: 2015-04-28 01:14:31
Autor: Jacek G.
[foto][film] Wiosenna wycieczka pod Baranią Górę.
W dniu wtorek, 28 kwietnia 2015 09:28:43 UTC+2 użytkownik bans napisał:
...nie do końca jak zwykle, nie chciało mi się znów jechać doliną Białej Wisełki, wybraliśmy wariant przez Cieńków.
https://www.youtube.com/watch?v=Xx0WUNUCfvE
https://picasaweb.google.com/112192868802371066543/2015_04_25CienkowTrawersBaraniejGoryKubalonka#slideshow/6142096002740953698
-- bans

Dużo było tych zaśnieżonych odcinków? A co do tego zielska, to chyba lepiężnik biały - typowy wiosenny kwiatek. Lubi zwłaszcza nad potokami rosnąć.
W sobotę była super pogoda. My zrobiliśmy traskę w okolicach Trzebini:
www.jacekg.netai.net/Relacje/Wiosna%202015/Rowery_Trzebinia
--
Jacek G.

Data: 2015-04-28 10:20:42
Autor: bans
W dniu 2015-04-28 o 10:14, Jacek G. pisze:

Dużo było tych zaśnieżonych odcinków?

Bardzo mało, z 200m w sumie by się uzbierało.

A co do tego zielska, to chyba lepiężnik biały - typowy wiosenny kwiatek.

Już znajoma rozszyfrowała w komentarzu ;)

www.jacekg.netai.net/Relacje/Wiosna%202015/Rowery_Trzebinia

Widzę że kolega ekspert od zieleniny ;) Ja niestety ledwo odróżniam tulipana od róży ;)

O, jest i Wygiełzów, tam zawsze uderzam na zamek, bardzo lubię to miejsce. Mam sentyment jeszcze od podstawówki.

--
bans

Data: 2015-04-28 01:50:53
Autor: Jacek G.
W dniu wtorek, 28 kwietnia 2015 10:21:13 UTC+2 użytkownik bans napisał:
W dniu 2015-04-28 o 10:14, Jacek G. pisze:
> www.jacekg.netai.net/Relacje/Wiosna%202015/Rowery_Trzebinia

Widzę że kolega ekspert od zieleniny ;) Ja niestety ledwo odróżniam tulipana od róży ;)
Ano, kiedyś się tym nieco bardziej interesowałem. Ale mam znajomego, który się chwali, że rozróżnia właśnie 3 kwiatki: różę, tulipana i lepiężnika :)

O, jest i Wygiełzów, tam zawsze uderzam na zamek, bardzo lubię to miejsce. Mam sentyment jeszcze od podstawówki.
Trochę przypadkiem tam zajechaliśmy tym razem, bo nie mogłem znaleźć odejścia szlaku rowerowego z Płazy - na mapie jest, w terenie zero oznakowania, a sondowanie wszystkich odchodzących uliczek było kłopotliwe i czasochłonne.
--
Jacek G.

Data: 2015-05-01 16:03:30
Autor: re
[foto][film] Wiosenna wycieczka pod Baranią Górę.

Użytkownik "Jacek G."

W sobotę była super pogoda. My zrobiliśmy traskę w okolicach Trzebini:
www.jacekg.netai.net/Relacje/Wiosna%202015/Rowery_Trzebinia
-- -
Po ruinach zamku w Rudnie można chodzić ?

Data: 2015-05-01 21:24:46
Autor: Jacek G.
[foto][film] Wiosenna wycieczka pod Baranią Górę.
W dniu 2015-05-01 16:03, re napisał(a)::
Użytkownik "Jacek G."
W sobotę była super pogoda. My zrobiliśmy traskę w okolicach Trzebini:
www.jacekg.netai.net/Relacje/Wiosna%202015/Rowery_Trzebinia
-- -
Po ruinach zamku w Rudnie można chodzić ?

Nie, brama wejściowa jest zamknięta i wisi tablica informacyjna, że obiekt jest w remoncie czy coś w tym stylu.
--
Jacek G.

[foto][film] Wiosenna wycieczka pod Baranią Górę.