[S] Wiosenna wyprzeda?? gara??owa

Data: 2011-02-23 17:05:27
Autor: []v[]artec
[S] Wiosenna wyprzeda?? gara??owa
Cześć

Jako, że nazbierało mi się trochę zbędnych fantów motocyklowych a wydatki związane z przygotowaniem do sezonu spore, to trzeba sprzedać co zbędne i się tylko niepotrzebnie kurzy:

* [CRASH PADY do FZ1 Fazer]
http://allegro.pl/crash-pady-crashpady-r-g-racing-fz1-fazer-1000-i1462443295.html

* [KASK NAXA F8A]
http://allegro.pl/kask-szosowy-naxa-f8a-blenda-wentylacja-tanio-i1477160455.html

* [Kurtka tekstylna damska FUNT&CO rozm. 36]
http://allegro.pl/kurtka-damska-xs-rozm-36-funt-krd1-protektory-i1462442842.html

* [Automatyczny PROSTOWNIK motocyklowy HONDA Optimate 3+ (dostałem w gratisie z MOTORISTY)]

Dokładny opis (NIE MOJA AUKCJA !) tutaj:
http://allegro.pl/ladowarka-prostownik-motocyklowy-honda-optimate-3-i1465202720.html

Zdjęcia:
http://img138.imageshack.us/i/adowarka1.jpg/
http://img200.imageshack.us/i/adowarka2.jpg/

CENA 130 zł

* [Spodnie MOTOR COBRA + KURTKA z Cordury]
Na wzrost ok. 175-178 cm, pas 88cm, założyłem je kilka razy, przytyło się... stan jak nowe, ochraniacze na kolana, wzmocnienia na biodrach, wykończone skórą, wentylacja pod kolanami.

CENA SPODNI 100 zł

Zdjęcia:
http://img64.imageshack.us/i/spodnie1l.jpg/
http://img707.imageshack.us/i/spodnie3u.jpg/
http://img59.imageshack.us/i/spodnie3s.jpg/

Mogę sprzedać do kompletu z kurtką tej samej firmy - wszystko ładnie spina się w kombi. Kurtka z podpinką, wyjmowanymi ochraniaczami na łokcie, barki, plecy, kieszenie, odblaski, wykończenie w skórze itd. Świetny stan, kurta czyściutka, bez wad, przetarć itp.

Kurtka:
http://img688.imageshack.us/i/kurtkap.jpg/

CENA SPODNIE + KURTKA 350 zł

Teraz jestem skłonny do negocjacji osoba zdecydowana i konkretna na pewno się ze mną dogada.

Kontakt przez priv.

--
Martec - Jelenia Góra
..:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !

[S] Wiosenna wyprzeda?? gara??owa