Wiosenne prostowanie kości: Główny Szlak Beskidzki

Data: 2009-05-13 15:55:47
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Wiosenne prostowanie kości: Główny Szlak Beskidzki
Panie Kornel, prezesie pl.rec.gory z siedzibą w
<news:gueh25$9u5$1inews.gazeta.pl> przy ul....

Trasę pokonywałem uczciwie, bez skrótów, kilka drobnych odstępstw wynikało ze
zgubienia szlaku i burzy.

Nieco naiwnie zapytam: czy uważasz, że możliwe jest pokonanie tej trasy na
rowerze (z objechaniem parków narodowych)? Chodzi głównie o nawierzchnię po
jakiej się tam idzie i nachylenia do pokonania.

Data: 2009-05-18 16:01:11
Autor: szaman
Wiosenne prostowanie kości: Główny Szlak Beskidzki
Marek 'marcus075' Karweta wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

Nieco naiwnie zapytam: czy uważasz, że możliwe jest pokonanie tej trasy na
rowerze (z objechaniem parków narodowych)? Chodzi głównie o nawierzchnię po
jakiej się tam idzie i nachylenia do pokonania.

uff.. już myślałem, że chcesz wjeżdżać bicyklem na Babią czy połoniny...

IMHO GSB fragmentami mocno ciężki jest dla rowerzysty...
CHociażby bliski nam fragment Glinne - Miziowa... Ciężko widzę wjazd tam z sakwami:)

Za to w B.NIskim nie licząc ścinek, myślę, że w 90% do przejechania.

sz

Wiosenne prostowanie kości: Główny Szlak Beskidzki