Wiosenne przesilenie serialowe

Data: 2011-05-22 11:34:09
Autor: Qrczak
Wiosenne przesilenie serialowe
Dnia 2011-05-21 23:21, niebożę BearBag wylazło do ludzi i marudzi:
Wiekszość seriali które ogladałem własnie się kończy albo się skończyło.
- House (lekka zwyżka formy pod koniec obecnej serii)

Raczej coraz większa tragedia. Mam nadzieję, że Laurie w końcu zrezygnuje i skończy się męka.

Pytanie - co teraz? Niewiele słychać o czymś nowym wartym obejrzenia a tradycyjnie do kolacji lubie obejrzeć choćby jeden odcinek jakiegoś serialiku - już takie przyzwyczajenie... :)

Dexter nadchodzi. Czysta Krew się poleje też.
A póki co nadrabiam zaległości w polskich starożytnych fabułach.

Qra

Wiosenne przesilenie serialowe