Wiosenne przesilenie serialowe

Data: 2011-05-27 01:23:07
Autor: Wojtuś
Wiosenne przesilenie serialowe

Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:6e811c22-9915-4076-a603-ce07e2f32782glegroupsg2000goo.googlegroups.com...
Wiekszość seriali które ogladałem własnie się kończy albo się skończyło.
- House (lekka zwyżka formy pod koniec obecnej serii)
- Good Wife - wysoki poziom od samego początku ale tez już koniec
- The Walking Dead - nawet nie nudne mimo wpadek scenariusza ale to tylko 6 odcinkow i dawno obejrzałem
- Killing - jest klimat i ciągle trwa
- Rescue me - obejrzałem po wielu miesiącach odkładania wszystko  - następna seria dopiero w lipcu
Pytanie - co teraz? Niewiele słychać o czymś nowym wartym obejrzenia a tradycyjnie do kolacji lubie obejrzeć choćby jeden odcinek jakiegoś serialiku - już takie przyzwyczajenie... :)

RAMBO w wilekim mieście.
RAMBO i przyjaciele.
Świat według RAMBO
Moda na RAMBO