...Wiosna, Wiosna, ach to Ty... :)

Data: 2010-02-28 19:18:10
Autor: Ludek Vasta
...Wiosna, Wiosna, ach to Ty... :)
Miecho wrote:
No Panie i Panowie, chciałem przywitać wiosnę a ona mi odmówiła.

Wiosnę? W lutym? Teraz może przedwiośnie.

Szczytem było jak na zwykłej polnej drodze zapadłem się po piasty i
nie mogłem roweru wyciągnąć.
Kurcze, a niedawno słyszałem że pomimo takich opadów śniegu, nigdzie
woda nie zalega.

Jeszcze dwa tygodnie temu były całkiem niezłe opady śniegu. Pogoda umiarkowana, przez co śnieg topi się przyzwoicie, tzn. nie ma powodzi, więc ta woda gdzieś musi ciągle być. Szczególnie w obszarach poza miastami, skąd śniegu nie wywożono, a kanalizacji na drogach polnych też nie wybudowano. Woda wyparować również nie mogła, bo takiej pogody nie było.

Ludek

...Wiosna, Wiosna, ach to Ty... :)