Wiosna!!! Ziemia odmarzła...

Data: 2011-04-14 17:40:36
Autor: Zennon
Wiosna!!! Ziemia odmarzła...
....czas na ekshumacje  ;))))

Zennon

Data: 2011-04-14 17:41:28
Autor: u2
Wiosna!!! Ziemia odmarzła...
W dniu 2011-04-14 17:40, Zennon pisze:
...czas na ekshumacje  ;))))

Zennon

„Droga  redakcjo, mam was dość. Nie wytrzymuję ani Ĺźałoby, ani pomnikĂłw,
ani pamięci. Ani pochodów, ani modlitw. Ile można ? Nie mogę patrzeć na
czerń. I na wykrzywione milczeniem twarze. Ani na to, jak Jarosław
Kaczyński to wykorzystuje. I jak ryje, wznieca i podżega.

On nie rozumie Polski. Potrzebna zgoda, a nie dym zniczy. Niech wrakiem
zajmą się złomiarze, a śledztwem prawdziwi fachowcy.

On nie rozumie Śląska. Nie wie, kto to Ślązak. To nie jest ukryty
Niemiec. Zresztą gdyby czasem nawet, to co ? Niemiec to przyjaciel
Polaka. Lepszego Polak nie miał. Niemiec dziś to nie Niemiec, ale
Europejczyk.

Pisze do was i mówię: przestańcie. Zrozumcie, że dla Kaczyńskiego nie ma
miejsca w polityce. Jak go słucham to nie chcę być Polką. Wolę być
Ślązaczką, Niemką czy Chinką. Nawet północną Koreanką. Jego czas minął.
Niech zejdzie ze sceny. Trzeba zrobić porządek. Porozumieć się.
Pojednać. Walić w niego. A jak nie chcecie, to walcie się sami.”

Data: 2011-04-14 17:58:56
Autor: Marek Czaplicki
Wiosna!!! Ziemia odmarzła...
Zennon pisze w wiadomości 201104141540.UTC.io74hq$7dj$1@tioat.net na pl.soc.polityka w dniu czwartek 14 kwiecień 2011 17:40:

...czas na ekshumacje  ;))))

Zennon
Ekshumacja zwłok i szczątków jest dopuszczalna w okresie od 16 października do 15 kwietnia.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ekshumacja

Data: 2011-04-14 18:04:28
Autor: Zennon
Wiosna!!! Ziemia odmarzła...

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:io75ke$of8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Shit!!! Zadałeś mi cios prosto w serce :(

Zennon

Data: 2011-04-14 18:06:03
Autor: Marek Czaplicki
Wiosna!!! Ziemia odmarzła...
Zennon pisze w wiadomości 201104141604.UTC.io75um$7nl$1@tioat.net na pl.soc.polityka w dniu czwartek 14 kwiecień 2011 18:04:

[...]

z różnych względów jestem skłonny do tego aby moje ciało po śmierci spalić. przyda się trochę spokoju.

Data: 2011-04-14 18:08:33
Autor: u2
Wiosna!!! Ziemia odmarzła...
z różnych względów jestem skłonny do tego aby moje ciało po śmierci spalić. przyda się trochę spokoju.

Możesz się spalić żywcem.

Data: 2011-04-14 20:22:15
Autor: Zennon
Wiosna!!! Ziemia odmarzła...

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4da71c04$0$2451$65785112news.neostrada.pl...
z różnych względów jestem skłonny do tego aby moje ciało po śmierci spalić.
przyda się trochę spokoju.

Możesz się spalić żywcem.

W polsce, to akurat domena prawicowych oszołomów.

Zennon

Data: 2011-04-14 20:36:46
Autor: u2
Wiosna!!! Ziemia odmarzła...
W dniu 2011-04-14 20:22, Zennon pisze:

Możesz się spalić żywcem.

W polsce, to akurat domena prawicowych oszołomów.

Zennon

Polska pisze sie z duzej litery ciemniaku.

Data: 2011-04-14 11:40:56
Autor: robertbig
Wiosna!!! Ziemia odmarzła...
On 14 Kwi, 20:36, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> W polsce, to akurat domena prawicowych oszołomów.

> Zennon

Polska pisze sie z duzej litery ciemniaku.

Ale za to w polsce , pisze sie z małej litery
Tak jak  ,wypierdalaj kondonie
Rozumisz ???

Data: 2011-04-14 21:02:24
Autor: u2
Wiosna!!! Ziemia odmarzła...
W dniu 2011-04-14 20:40, robertbig pisze:
On 14 Kwi, 20:36, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Odpowiedź godna cyca vel robercikabiga :)

Data: 2011-04-14 20:41:20
Autor: Zennon
Wiosna!!! Ziemia odmarzła...

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4da73ec1$0$2446$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-04-14 20:22, Zennon pisze:

Możesz się spalić żywcem.

W polsce, to akurat domena prawicowych oszołomów.

Zennon

Polska pisze sie z duzej litery ciemniaku.

Fakt. W Polsce, to akurat domena prawicowych oszołomów. Oba znane przypadki samospaleń wykonali osobnicy dziwnie pasujący mentalnie do dzisiejszych PiSowców

Zennon

Data: 2011-04-14 21:01:53
Autor: u2
Wiosna!!! Ziemia odmarzła...
W dniu 2011-04-14 20:41, Zennon pisze:
Polska pisze sie z duzej litery ciemniaku.

Fakt. W Polsce, to akurat domena prawicowych oszołomów. Oba znane
przypadki samospaleń wykonali osobnicy dziwnie pasujący mentalnie do
dzisiejszych PiSowców

Ty dokonujesz samospalenia żywcem codziennie na psp.

Data: 2011-04-14 21:06:14
Autor: Zennon
Wiosna!!! Ziemia odmarzła...

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4da744a5$0$2507$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jak piękna, typowa dla PiSowca projekcja ;))))

Już dwóm dyskutantom usiłujesz przypisać atrybuty przynależne idealnie do Twojej osoby ;)))

Zennon

Data: 2011-04-15 16:46:29
Autor: u2
Wiosna!!! Ziemia odmarzła...
W dniu 2011-04-14 21:06, Zennon pisze:

[...]

"Michnik jest manipulatorem. To jest człowiek złej woli, kłamca. Oszust
intelektualny. Ideologia tych panów, to jest to, żeby w Polsce zapanował
'socjalizm z ludzką twarzą' . To jest widmo dla mnie zupełnie nie do
zniesienia. Jak jest potwór, to powinien mieć twarz potwora. Ja nie
wytrzymuję takich hybryd, ja uciekam przez okno z krzykiem."

Data: 2011-04-14 23:05:13
Autor: matusm
Wiosna!!! Ziemia odmarzła...

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomoœci news:201104141841.UTC.io7f4r$a5q$1tioat.net...

[...]

Bo nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-04-15 19:01:01
Autor: RadioX
Wiosna!!! Ziemia odmarzła...
W dniu 2011-04-14 18:04, Zennon pisze:

[...]

Dobre dobre :)

Jak by nie patrzył to i tak przed wyborami zacznie się termin, a poza tym można zrobić samowolkę jak z tablicą w smoleńsku.

Data: 2011-04-15 19:05:16
Autor: u2
Wiosna!!! Ziemia odmarzła...
W dniu 2011-04-15 19:01, RadioX pisze:
Jak by nie patrzył to i tak przed wyborami zacznie się termin, a poza
tym można zrobić samowolkę jak z tablicą w smoleńsku.

Rządzi PO-PSL baranie. Nikt nie robi samowolki. Choć szkoda :)

Wiosna!!! Ziemia odmarzła...