Wiosna!!! Ziemia odmarzła...

Data: 2011-04-14 17:58:56
Autor: Marek Czaplicki
Wiosna!!! Ziemia odmarzła...
Zennon pisze w wiadomości 201104141540.UTC.io74hq$7dj$1@tioat.net na pl.soc.polityka w dniu czwartek 14 kwiecień 2011 17:40:

...czas na ekshumacje  ;))))

Zennon
Ekshumacja zwłok i szczątków jest dopuszczalna w okresie od 16 października do 15 kwietnia.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ekshumacja

Data: 2011-04-14 18:04:28
Autor: Zennon
Wiosna!!! Ziemia odmarzła...

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:io75ke$of8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Shit!!! Zadałeś mi cios prosto w serce :(

Zennon

Data: 2011-04-14 18:06:03
Autor: Marek Czaplicki
Wiosna!!! Ziemia odmarzła...
Zennon pisze w wiadomości 201104141604.UTC.io75um$7nl$1@tioat.net na pl.soc.polityka w dniu czwartek 14 kwiecień 2011 18:04:

[...]

z różnych względów jestem skłonny do tego aby moje ciało po śmierci spalić. przyda się trochę spokoju.

Data: 2011-04-14 18:08:33
Autor: u2
Wiosna!!! Ziemia odmarzła...
z różnych względów jestem skłonny do tego aby moje ciało po śmierci spalić. przyda się trochę spokoju.

Możesz się spalić żywcem.

Data: 2011-04-14 20:22:15
Autor: Zennon
Wiosna!!! Ziemia odmarzła...

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4da71c04$0$2451$65785112news.neostrada.pl...
z różnych względów jestem skłonny do tego aby moje ciało po śmierci spalić.
przyda się trochę spokoju.

Możesz się spalić żywcem.

W polsce, to akurat domena prawicowych oszołomów.

Zennon

Data: 2011-04-14 20:36:46
Autor: u2
Wiosna!!! Ziemia odmarzła...
W dniu 2011-04-14 20:22, Zennon pisze:

Możesz się spalić żywcem.

W polsce, to akurat domena prawicowych oszołomów.

Zennon

Polska pisze sie z duzej litery ciemniaku.

Data: 2011-04-14 11:40:56
Autor: robertbig
Wiosna!!! Ziemia odmarzła...
On 14 Kwi, 20:36, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> W polsce, to akurat domena prawicowych oszołomów.

> Zennon

Polska pisze sie z duzej litery ciemniaku.

Ale za to w polsce , pisze sie z małej litery
Tak jak  ,wypierdalaj kondonie
Rozumisz ???

Data: 2011-04-14 21:02:24
Autor: u2
Wiosna!!! Ziemia odmarzła...
W dniu 2011-04-14 20:40, robertbig pisze:
On 14 Kwi, 20:36, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Odpowiedź godna cyca vel robercikabiga :)

Data: 2011-04-14 20:41:20
Autor: Zennon
Wiosna!!! Ziemia odmarzła...

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4da73ec1$0$2446$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-04-14 20:22, Zennon pisze:

Możesz się spalić żywcem.

W polsce, to akurat domena prawicowych oszołomów.

Zennon

Polska pisze sie z duzej litery ciemniaku.

Fakt. W Polsce, to akurat domena prawicowych oszołomów. Oba znane przypadki samospaleń wykonali osobnicy dziwnie pasujący mentalnie do dzisiejszych PiSowców

Zennon

Data: 2011-04-14 21:01:53
Autor: u2
Wiosna!!! Ziemia odmarzła...
W dniu 2011-04-14 20:41, Zennon pisze:
Polska pisze sie z duzej litery ciemniaku.

Fakt. W Polsce, to akurat domena prawicowych oszołomów. Oba znane
przypadki samospaleń wykonali osobnicy dziwnie pasujący mentalnie do
dzisiejszych PiSowców

Ty dokonujesz samospalenia żywcem codziennie na psp.

Data: 2011-04-14 21:06:14
Autor: Zennon
Wiosna!!! Ziemia odmarzła...

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4da744a5$0$2507$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jak piękna, typowa dla PiSowca projekcja ;))))

Już dwóm dyskutantom usiłujesz przypisać atrybuty przynależne idealnie do Twojej osoby ;)))

Zennon

Data: 2011-04-15 16:46:29
Autor: u2
Wiosna!!! Ziemia odmarzła...
W dniu 2011-04-14 21:06, Zennon pisze:

[...]

"Michnik jest manipulatorem. To jest człowiek złej woli, kłamca. Oszust
intelektualny. Ideologia tych panów, to jest to, żeby w Polsce zapanował
'socjalizm z ludzką twarzą' . To jest widmo dla mnie zupełnie nie do
zniesienia. Jak jest potwór, to powinien mieć twarz potwora. Ja nie
wytrzymuję takich hybryd, ja uciekam przez okno z krzykiem."

Data: 2011-04-14 23:05:13
Autor: matusm
Wiosna!!! Ziemia odmarzła...

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomoœci news:201104141841.UTC.io7f4r$a5q$1tioat.net...

[...]

Bo nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-04-15 19:01:01
Autor: RadioX
Wiosna!!! Ziemia odmarzła...
W dniu 2011-04-14 18:04, Zennon pisze:

[...]

Dobre dobre :)

Jak by nie patrzył to i tak przed wyborami zacznie się termin, a poza tym można zrobić samowolkę jak z tablicą w smoleńsku.

Data: 2011-04-15 19:05:16
Autor: u2
Wiosna!!! Ziemia odmarzła...
W dniu 2011-04-15 19:01, RadioX pisze:
Jak by nie patrzył to i tak przed wyborami zacznie się termin, a poza
tym można zrobić samowolkę jak z tablicą w smoleńsku.

Rządzi PO-PSL baranie. Nikt nie robi samowolki. Choć szkoda :)

Wiosna!!! Ziemia odmarzła...