[Przepisy] Wiosna chyba już nadeszła

Data: 2013-03-21 02:14:00
Autor: gomspam
[Przepisy] Wiosna chyba już nadeszła
W dniu czwartek, 21 marca 2013 09:47:58 UTC+1 użytkownik Alfer_z_pracy napisał:
W przeciągu jednej godziny odbyłem na warszawskich ulicach 2 krótkie, acz pouczające rozmowy.

Dwa dni temu kierowniczka srebrnej pandy (WWxxxxx) pouczyła, że "z prawej się nie wyprzedza". To nic że manewr, który wykonałem, był omijaniem (kolejka przed światłami). Za nic w świecie nie chciała przyjąć do wiadomości, że przepisy odnośnie wyprzedzania zmieniły się prawie 2 lata temu. Za to nie omieszkała mnie ostrzec, że nie powinienem jechać obok niej, bo może zrobić mi krzywdę ;-)

Również życzyłem jej miłego dnia :-)

[Przepisy] Wiosna chyba już nadeszła