Wiosna idzie - opony na deszcz

Data: 2009-03-15 20:47:34
Autor: pwz
Wiosna idzie - opony na deszcz
Adam Franik pisze:
Witam.

Jakie opony w rozmiarze 205/55R16?

Kryteria:
1. Dobre na deszcz
(...)
10. W cenie do 330zł/szt :)

Z ceną może być ciężko, ale spróbował bym tych kum:
http://www.netcar.pl/opony/letnie/osobowe/yokohama/sklep,205/55R16,44,0,0,sz.html
Sam mam C.Drive, tyle że nieco mniejsze i na wodzie, nawet przy dużych prędkościach, sprawują się _idealnie_.
[Żeby nie było: Netcar polecam jako ich zadowolony klient, Yokohamy polecam bezustannie z tego samego powodu; z żadną z tych firm nie jestem w jakikolwiek sposób związany (oprócz tego, że korzystam z ich produktów).]
pwz

Data: 2009-03-15 22:17:42
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
pwz pisze:
Adam Franik pisze:
[...]

To samo mogłem powiedzieć mając 306-tkę. Tam miałem A.Drive 185/65/R14.
Podejrzewam, że przy zakupie opon do obecnego wozidła, eksperymentował z innymi już nie będę.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC]

Data: 2009-03-15 23:32:46
Autor: badzio
On 15 Mar, 20:47, pwz <pz-grupy_dyskusy...@jedi.pl> wrote:
Adam Franik pisze:

> Witam.

> Jakie opony w rozmiarze 205/55R16?

> Kryteria:
> 1. Dobre na deszcz
(...)
> [...]

Sam mam C.Drive, tyle że nieco mniejsze i na wodzie, nawet przy dużych

Milo to slyszec aczkolwiek troche kloci mi sie to z opinia goscia,
ktory montowal mi oponki. Tez kupilem yokohamy c. drive (195/50 R15),
koles powiedzial ze oponki pierwsza klasa ale poneiwaz sa to opony
asymetryczne a nie kierunkowe, to beda sie gorzej zachowywaly podczas
deszczu, na sliskiej nawierzchni, wiec trzeba uwazac.
Moje oponki maja na razie 300km, wiec jezscze nie mialy okazji zaznac
deszczu, na suchym prowadza sie swietnie

Data: 2009-03-16 07:47:40
Autor: zkruk [Lodz]
badzio wrote:

[...]

ale tu chodzi o skład mieszanki...
ja także potwierdzam - to co ta opona potrafi na deszczu - na wodzie stojącej na drodze - przerosło moje oczekiwania
nie twierdzę, że nie ma lepszych - ale chyba ciężko będzie znaleźć

ta opona po prostu jest rząd wielkosci lepsza...

Data: 2009-03-16 17:17:25
Autor: TomN
zkruk [Lodz] w <news:gpksum$nck$1inews.gazeta.pl>:

badzio wrote:

[...]

Ponieważ GOODYEAR EFFICIENTGRIP ma byc dostepny na przełomie
kwietnia/maja, to za całe 16PLN więcej zamówiłem te yokohamy C.Drive.

Bedzie kogo piętnować jakby co ;-)

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-03-16 09:37:31
Autor: Tadeusz
Wiosna idzie - opony na deszcz

Użytkownik "pwz" <> napisał w wiadomości newspl...

Kryteria:
1. Dobre na deszcz
(...)
[...]

A.drive miałem i powiem tak: przeciętne, dość poprawne opony...

Z tanich i dobrych na deszcz poleciłbym UNIROYAL RALLYE 550
miałem i uważam je za rewelacyjne :)

Tadeusz

Wiosna idzie - opony na deszcz