[Film] Wiosna w Beskidzie Śląsko-Morawskim

Data: 2017-04-26 02:19:03
Autor: Jacek G.
[Film] Wiosna w Beskidzie Śląsko-Morawskim
W dniu wtorek, 25 kwietnia 2017 21:59:37 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
Film z niedzielnego zjazdu z chaty Ostry do chaty Koziniec i dalej - do
Kosarzysk.
Marek, a którędy dostałeś się na Ostry? I coś mi te Kosarzyska nie pasują - z Kozińca, to do Tyry da się wprost zjechać. A do Kosarzysk, to by trzeba już z Ostrego odbić z pominięciem chaty Koziniec.
--
Jacek G.

Data: 2017-04-26 08:48:06
Autor: Marek
Jacek G. napisał:

Marek, a którędy dostałeś się na Ostry? I coś mi te Kosarzyska nie pasują
- z Kozińca, to do Tyry da się wprost zjechać. A do Kosarzysk, to by trzeba
już z Ostrego odbić z pominięciem chaty Koziniec.

Podajesz drogi najkrótsze. A to tylko jedna z opcji wyboru. Ja wybrałem
najłatwiejszą. W ten weekend nie chodziło o to, by się ściorać, tylko by
spotkać się pod Ostrym z ziomkami z górskiego forum (bo kolejny zlot był).
W obie strony cisnąłem od północy szlakiem rowerowym, a do Kosarzysk - gdzie
stało auto którym wróciłem na Śląsk - dotarłem okrężną drogą:
http://s1.tufotki.pl/2017/01/03/39pJT-rJmVGt.JPG
Nawet frakcja piesza zrobiła wariant wokół szczytu, idąc z Chaty pod Ostrym
do Kosarzysk przez chatę Koziniec. Ach, ten Radegast i czeska kuchnia.... :)

--
Marek

[Film] Wiosna w Beskidzie Śląsko-Morawskim