Wiosna w Lidlu

Data: 2014-03-02 09:39:21
Autor: PeJot
Wiosna w Lidlu
Jak co roku:

http://www.lidl.pl/cps/rde/SID-F5757686-45E23366/www_lidl_pl/hs.xsl/oferta.htm?id=217

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na ¶wiecie jest
tylu idiotów" Stanisław Lem

-- -
Ta wiadomo¶ć e-mail jest wolna od wirusów i zło¶liwego oprogramowania, ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

Data: 2014-03-04 11:11:58
Autor: Marek
Wiosna w Lidlu
W tej ofercie zaintrygował mnie rowerowy olej silnikowy: http://tiny.pl/qlwmh (pierwsza pozycja do wyboru). Naciera się tym uda i łydy?
Szkoda, że tym razem jest tylko pedal(ar)ski design i nie ma czym zast±pić przykusych szortów z poprzedniej akcji.  --
Marek

Data: 2014-03-05 01:39:57
Autor: Gotfryd Smolik news
Wiosna w Lidlu
On Tue, 4 Mar 2014, Marek wrote:

W tej ofercie zaintrygował mnie rowerowy olej silnikowy: http://tiny.pl/qlwmh (pierwsza pozycja do wyboru).
Naciera się tym uda i łydy?

  Wyrażam głębokie ubolewanie, że prhn ostatnio nie działa.
  :D
  Zawsze pozostaje wersja, że służy do tankowania...

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-03-07 01:23:59
Autor: pablo eldiablo
Wiosna w Lidlu
W dniu niedziela, 2 marca 2014 09:39:21 UTC+1 użytkownik PeJot napisał:
Jak co roku:

http://www.lidl.pl/cps/rde/SID-F5757686-45E23366/www_lidl_pl/hs.xsl/oferta.htm?id=217

Ma ktos doswiadczenia na plus lub minus z ta pompka?
http://www.lidl.pl/cps/rde/SID-8A3391C6-1C304F51/www_lidl_pl/hs.xsl/oferta.htm?action=showDetail&id=9256

pablo

Data: 2014-03-10 01:24:55
Autor: Piecia aka dracorp
Wiosna w Lidlu
W dniu niedziela, 2 marca 2014 09:39:21 UTC+1 użytkownik PeJot napisał:
Jak co roku:
http://www.lidl.pl/cps/rde/SID-F5757686-45E23366/www_lidl_pl/hs.xsl/oferta.htm?id=217

https://picasaweb.google.com/114112088588876499789/RowerowySprzet#5989061162277580450

Dodatkowo producent daje 3 letni± gwarancję.

Wersja do rowerów górskich jest na sztycę patentow±, a siodło do rowerów miejskich i trekingowych na sztycę ¶wiecow±. W sumie to nawet nie wiedziałem że te sztyce tak się nazywaj±.

--
Piotr

Data: 2014-03-10 03:39:15
Autor: Marek
Wiosna w Lidlu
Piecia aka dracorp napisał:

Wersja do rowerów górskich jest na sztycę patentow±, a siodło do rowerów miejskich i trekingowych na sztycę ¶wiecow±. W sumie to nawet nie wiedziałem że te sztyce tak się nazywaj±.

Bo o tym wie tylko tłumacz instrukcji na język polski :). ¦wiecowo¶ć sztycy to pewnie kryptokawał (z brod±) o zakonnicach.
Jak usuniesz "jarzmo" z wersji trekkingowej czy miejskiej, też będziesz miał wersję jak w MTB.
Kupiłem to siodełko, ale jeszcze nie założyłem. Wygl±da nieĽle. To opinia o geometrii i konstrukcji, ale nie dotyczy poszycia. Ta mizerna cerata pewnie polegnie w lidlowym stylu, czyli nagle i spodziewanie.

--
Marek

Data: 2014-03-10 16:17:37
Autor: Czesław Wi¶niak
Wiosna w Lidlu
Przejrzałem dzisiaj oferte organoleptycznie. Wszystko to totalne dziadostwo.

Data: 2014-03-10 16:24:28
Autor: JDX
Wiosna w Lidlu
On 2014-03-10 16:17, Czesław Wi¶niak wrote:
Przejrzałem dzisiaj oferte organoleptycznie. Wszystko to totalne
dziadostwo.
A to nie było oczywiste i aż do blaszaka musiałe¶ się fatygować? :-D

Data: 2014-03-10 16:49:21
Autor: Czesław Wi¶niak
Wiosna w Lidlu
A to nie było oczywiste i aż do blaszaka musiałe¶ się fatygować? :-D

Byłem po bułki bo miałem po drodze :)

Data: 2014-03-10 17:33:41
Autor: JDX
Wiosna w Lidlu
On 2014-03-10 16:49, Czesław Wi¶niak wrote:
[...]
Byłem po bułki bo miałem po drodze :)
No ja to w Lidlu czy też innym blaszaku wolałbym jednak kupić jaki¶
rowerowy gadżet niż bułki. :-D

Data: 2014-03-10 17:39:48
Autor: m
Wiosna w Lidlu
On 2014-03-10 16:49, Czesław Wi¶niak wrote:
[...]
Byłem po bułki bo miałem po drodze :)
No ja to w Lidlu czy też innym blaszaku wolałbym jednak kupić jaki¶
rowerowy gadżet niż bułki. :-D

Dlaczego, pieczywo maj± niczego sobie. W zasadzie zaskakuj±co wiele rzeczy maj± wysokiej jako¶ci

p. m.

Data: 2014-03-11 08:15:55
Autor: piecia aka dracorp
Wiosna w Lidlu
Dnia 10.03.2014, m napisał lub napisała:
Dlaczego, pieczywo mają niczego sobie. W zasadzie zaskakująco wiele rzeczy mają wysokiej jakości
Ze sprzętem to różnie. Dużo rzeczy mi się jednak rozwaliło. Siodełko mam
nadzieję że długo pożyje, zresztą mam na nie 3 lata gwarancji :)
A z pieczywa to dobre są bułki zwykłe i francuskie. Ostatnio przybyło
dużo dobrych tych słodkich. A chleba to już dawno nie kupowałem
w markecie, ostatnio juĹĽ tylko sam piekÄ™. Ale to OT.

--
piecia aka dracorp

Data: 2014-03-10 17:48:59
Autor: Czesław Wi¶niak
Wiosna w Lidlu
Byłem po bułki bo miałem po drodze :)
No ja to w Lidlu czy też innym blaszaku wolałbym jednak kupić jaki¶
rowerowy gadżet niż bułki. :-D

Od pewnego czasu jak jestem np. w oszolomie to kupuje chleb z zurawina.
Palce lizac.

Data: 2014-03-10 18:56:27
Autor: Biggie
Wiosna w Lidlu
Użytkownik "JDX"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:531de969$0$2357$65785112@news.neostrada.pl...
No ja to w Lidlu czy też innym blaszaku wolałbym jednak kupić jaki¶
rowerowy gadżet niż bułki. :-D

Niektóre bułki w lidlu s± całkiem smaczne :-)

mniam :-)

Biggie

Data: 2014-03-11 06:11:19
Autor: Coaster
Wiosna w Lidlu
Czesław Wi¶niak wrote:
A to nie było oczywiste i aż do blaszaka musiałe¶ się fatygować? :-D

Byłem po bułki bo miałem po drodze :)

Kupujesz dziadowskie bulki? ;-)

--
PoZdR
"As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is

Data: 2014-03-11 12:00:19
Autor: Czesław Wi¶niak
Wiosna w Lidlu
A to nie było oczywiste i aż do blaszaka musiałe¶ się fatygować? :-D

Byłem po bułki bo miałem po drodze :)

Kupujesz dziadowskie bulki? ;-)

Teraz każde żarcie jest dziadowskie :)

Data: 2014-03-12 08:37:18
Autor: pablo eldiablo
Wiosna w Lidlu
W dniu poniedziałek, 10 marca 2014 16:17:37 UTC+1 użytkownik Czesław Wi¶niak napisał:
Przejrzałem dzisiaj oferte organoleptycznie. Wszystko to totalne dziadostwo.

Hmm.. a ja zakupilem pompke z wezykiem, na pierwszy i drugi rzut oka wyglada nie najgorzej, pompuje... na wadze 91g, wiec tez niezle... za 19,90 to raczej OK ;-)
pablo

Wiosna w Lidlu