Wiosna? - zmieniacie juz opony?

Data: 2010-03-18 17:51:22
Autor: Robert_J
Wiosna? - zmieniacie juz opony?
Strzelił mi wentyl w oponie

Sorry że się czepiam, ale w jakich oponach są wentyle? ;-)

Data: 2010-03-18 18:24:53
Autor: Irokez
Użytkownik "Robert_J" <rob_33@wp.pl> napisał w wiadomości news:hntlmd$i4q$1inews.gazeta.pl...
Strzelił mi wentyl w oponie

Sorry że się czepiam, ale w jakich oponach są wentyle? ;-)

no w feldze, takiej aluminiowej... kurde.. ;)
Się zdziwiłem... powietrze uszło.. to dopompuję. Nakładam zapinkę ale widzę ruszam to popuszcza powietrze. No to chciałem poprawić ułożenie a tu pfff.....
Wkład w ręce razem z wężykiem został a gumiasta reszta wentyla wpierw mnie w twarz wydmuchała nieświeżym oddechem a potem sie patrzy ciemnym pustym okiem zdziowiona.. patrz co narobiłeś.

No to w cieple słoneczka zamieniłem flaka na jego cienkiego twardego zamiennika i tak dumam... nad pogodą.

Pozdrofka

--
Irokez

Wiosna? - zmieniacie juz opony?