Wipler vs propagandowe media.

Data: 2015-10-16 18:23:28
Autor: niebieski
Wipler vs propagandowe media.
https://www.youtube.com/watch?v=RigvtoFximg&feature=player_embedded#t=741
--
"Socjalizm niewiele wymaga od człowieka – wymaga tylko,
by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,
a znienawidził to, co normalny człowiek kocha
– i świetnie można w socjalizmie żyć!" E.Kuzniecow

Data: 2015-10-16 18:32:39
Autor: zdumiony
W dniu 16.10.2015 o 18:23, niebieski pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=RigvtoFximg&feature=player_embedded#t=741

Co z tego że niby w mediach są rzadko pokazywani, skoro zasrywają cały internet? I mamy mnóstwo gimbazy, która plusuje filmiki.

Data: 2015-10-16 18:35:49
Autor: niebieski
W dniu 16.10.2015 18:32, zdumiony pisze:
[...]

A ty znowu nie na temat.

Data: 2015-10-16 18:36:50
Autor: zdumiony
Wipler vs propagandowe media.
W dniu 16.10.2015 o 18:35, niebieski pisze:
A ty znowu nie na temat.

Na temat - o rzekomej dyskryminacji przez media

Data: 2015-10-16 18:42:51
Autor: niebieski
W dniu 16.10.2015 18:36, zdumiony pisze:
W dniu 16.10.2015 o 18:35, niebieski pisze:
A ty znowu nie na temat.

Na temat - o rzekomej dyskryminacji przez media

O niszczeniu wizerunku, a nie o dyskryminacji.
Nie ma tam ani jednego zdania o dyskryminacji przez media.
Znowu zaczynasz dyskutować ze swoimi wymysłami.

Data: 2015-10-16 18:36:19
Autor: u2
W dniu 2015-10-16 o 18:32, zdumiony pisze:
Co z tego że niby w mediach są rzadko pokazywani, skoro zasrywają cały
internet? I mamy mnóstwo gimbazy, która plusuje filmiki.

wy macie ? to jest was wiecej ?:)))

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-10-16 18:40:13
Autor: u2
W dniu 2015-10-16 o 18:23, niebieski pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=RigvtoFximg&feature=player_embedded#t=741

to oczywiste, ze wipler jest przesladowany i bity piescia kiedy wypije za duzo, ale taki kurwin uwaza to za wypadki przy pracy, przeca przemyk czy popieluszko to byly wypadki przy pracy wg kurwina:))))))))))

Data: 2015-10-16 18:47:43
Autor: Marek Czaplicki
niebieski pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek, 16 października 2015 18:23:

https://www.youtube.com/watch?v=RigvtoFximg&feature=player_embedded#t=741

Na miejscu pana posła Wiplera zastanowiłbym się przez piciem alkoholu. Ostatnio jak pił to na policji się skończyło. :-)

Data: 2015-10-16 18:56:55
Autor: niebieski
W dniu 16.10.2015 18:47, Marek Czaplicki pisze:
[...]

Robisz tu za pajaca? Trzeba być idiotą, aby po obejrzeniu tego filmu napisać taki komentarz. Chyba, że nie obejrzałeś, ale w takim przypadku tez nie najlepiej to o tobie świadczy.

Data: 2015-10-16 19:09:58
Autor: u2
W dniu 2015-10-16 o 18:56, niebieski pisze:
Robisz tu za pajaca? Trzeba być idiotą, aby po obejrzeniu tego filmu
napisać taki komentarz. Chyba, że nie obejrzałeś, ale w takim przypadku
tez nie najlepiej to o tobie świadczy.

przeca wipler to podwladny kurwina, a kurwin uwaza to za wypadki przy pracy jak w przypadku przemyka i popieluszki. w dodatku wipler wyszedl zywy, wiec zaden meczennik:))))))))))))))))))))))))))))

Data: 2015-10-16 12:50:50
Autor: Marek
Am Freitag, 16. Oktober 2015 19:10:03 UTC+2 schrieb u2:
> [...]

przeca wipler to podwladny kurwina, a kurwin uwaza to za wypadki przy pracy jak w przypadku przemyka i popieluszki. w dodatku wipler wyszedl zywy, wiec zaden meczennik:))))))))))))))))))))))))))))

A Tobie U2 jeszcze nikt nie wpierdolil, jak byles nachlany ?
To sie moze zawsze zdarzyc.

Data: 2015-10-17 08:14:21
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 21:50 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

zywy, wiec zaden meczennik:))))))))))))))))))))))))))))

A Tobie U2 jeszcze nikt nie wpierdolil, jak byles nachlany ?

Nie strasz, nie strasz bo siê z....
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-16 19:10:57
Autor: Marek Czaplicki
niebieski pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek, 16 października 2015 18:56:

[...]

No to teraz o sednie wypowiedzi pana posła Wiplera. Chce aby tylko na stronach internetowych ministerstw były zamieszczane ogłoszenia. Chce "odciąć" tradycyjne media od finansowania przez spółki skarbu państwa. Mam pytanie. Ilu ludzi w Polsce, jaki procent korzysta aktywnie z internetu? Co z ludźmi, starymi, zniedołężniałymi, tymi pozbawionymi dostępu, do których państwo też powinno z aktualnymi ogłoszeniami docierać. Do których spółki jako spółki prawa handlowego też chcą dotrzeć ze swoją ofertą. Są też pełnoprawnymi obywatelami. A że bardziej są przyzwyczajeni do "tradycyjnych" form przekazu? To co? Czy to znaczy że są gorsi? Ja rozumiem, że dla polityków internet to wspaniały przekazior. Można zamieszczać swą propagandę, jedynie słuszną do użygu. Ale żeby od razu odciąć tych bez dostępu od życia publicznego?

Data: 2015-10-16 19:13:38
Autor: u2
W dniu 2015-10-16 o 19:10, Marek Czaplicki pisze:
[...]

te czeplik, przeca kioski masowo upadaja, za to kasyna las vegas masowo sa otwierane, czy w zwiazku z tym zmaierzasz umieszczac ogloszenia dla starych ludzi w kasynach ?:)))))))))))))))))))

btw a internet masowo sie rozwija:)

Data: 2015-10-16 19:35:55
Autor: niebieski
W dniu 16.10.2015 19:10, Marek Czaplicki pisze:
[...]

Niech im puszczajÄ… w publicznej zamiast seriali.

Data: 2015-10-16 19:49:12
Autor: Marek Czaplicki
niebieski pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek, 16 października 2015 19:35:

[...]

To nie po wiplerowsku. Pytanie było konkretne. Co na wypowiedź pana Wiplera? Tą przed jeszcze spożyciem. Wiesz, któregoś razu na mszy a ściślej już po mszy w ogłoszeniach duszpasterskich wysłuchałem ostrzeżenia policji przed metodą wyłudzeń pieniędzy "na wnuczka". Uznałem to za normalne i słuszne. Dotrzeć z informacją tam gdzie znajdują się ludzie do których się chce dotrzeć. I tylko teraz słuchając pana Wiplera dochodzę do wniosku, że gdyby zdarzył się jakiś zakręcony z lewej strony to od razu by walnął zarzut o złamaniu świeckości, laickości państwa. Bo jak to? Państwowa instytucja ogłasza swe informacje przeznaczone do wszystkich w kościołach. Kumasz bazę?
I gwoli wyjaśnienia za media tradycyjne uważam wszystkie media, nie dzielę ich na mętnego czy słusznego, niepokornego nurtu. Są to są. Ludzie je czytają, słuchają, oglądają. To ich sprawa.

Data: 2015-10-17 09:15:02
Autor: niebieski
On 16.10.2015 19:49, Marek Czaplicki wrote:
[...]

Wymyślasz problemy. Jak się chce, to można wszystko zrobić porządnie.
Czy ktoś tak bardzo się martwił i zastanawiał nad tym, gdy przechodzono na telewizje cyfrową?
To tylko technika. Co dla widza za róznica czy sygnał idzie z tunera czy z routera?

--
niebieski

Data: 2015-10-17 08:13:23
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 18:56 niebieski <niszczsocjalizm@interia.eu> pisze:

W dniu 16.10.2015 18:47, Marek Czaplicki pisze:
niebieski pisze na pl.soc.polityka w dniu pi±tek, 16 pa¼dziernika 2015
18:23:

https://www.youtube.com/watch?v=RigvtoFximg&feature=player_embedded#t=741

Na miejscu pana pos³a Wiplera zastanowi³bym siê przez piciem alkoholu.
Ostatnio jak pi³ to na policji siê skoñczy³o. :-)

Robisz tu za pajaca? Trzeba byæ idiot±, aby po obejrzeniu tego filmu  napisaæ taki komentarz. Chyba, ¿e nie obejrza³e¶, ale w takim przypadku  tez nie najlepiej to o tobie ¶wiadczy.

Zdecydowanie, jak my¶lisz inaczej ni¿ "si³a przewodnia" wystawiasz sobie  z³e ¶wiadectwo.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-17 08:11:41
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 18:47 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:

[...]

Niektórzy kurwini¶ci na psp zachowuj± siê tak wirtualnie.
--
stevep
-- -- -