Wirtualna kredytówka - gdzie?

Data: 2011-11-07 17:22:42
Autor: Arkadiusz Dymek
Wirtualna kredytówka - gdzie?
Witam,

Szukam jakiejś wirtualnej (albo i niewirtualnej, ale prepaid) karty kredytowej do płatności w Internecie. Kto w tej chwili oferuje coś takiego? Mile widziana dostępność od ręki, bez bawienia się w wysyłkę pocztą i czekanie.

Pozdrawiam,
Arkadesh

Data: 2011-11-07 16:26:48
Autor: Jacek Politowski
Wirtualna kredytĂłwka - gdzie?
In article <4eb805db@news.home.net.pl>
Arkadiusz Dymek <adresu@nie.bedzie> wrote:

Szukam jakiejś wirtualnej (albo i niewirtualnej, ale prepaid) karty kredytowej

Kredytowy prepaid? Jak to ma działać?

--
Jacek Politowski

Data: 2011-11-07 17:52:53
Autor: Arkadiusz Dymek
W dniu 11/7/2011 5:26 PM, Jacek Politowski wrote:
[...]

Może nieprecyzyjnie się wyraziłem, ale chodzi o wypukłą kartę prepaid do płatności w Internecie. Było parę lat temu takie cudo w jakiejś gazecie. A działa to tak, że masz do dyspozycji konto, które zasilasz jakąś tam kwotą + zestaw danych karty kredytowej (numer, data ważności, cvv2), który umożliwia płatności w Internecie.

Pozdrawiam,
Arkadesh

Data: 2011-11-07 17:02:35
Autor: Jacek Politowski
Wirtualna kredytĂłwka - gdzie?
In article <4eb80ced$1@news.home.net.pl>
Arkadiusz Dymek <adresu@nie.bedzie> wrote:

Może nieprecyzyjnie się wyraziłem, ale chodzi o wypukłą kartę prepaid do płatności w Internecie.

Wirtualne/pre-paidy znam tylko dwa, choć pewwnie jest ich więcej.
eKARTA mBanku i prepaid BZWBK.

Żadna chyba nie jest dostępna od ręki (choć pewności co do tej BZWBK
nie mam).

--
Jacek Politowski

Data: 2011-11-08 01:12:23
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Jacek Politowski" <sorry@nie.istnieje> napisał w wiadomości news:slrnjbg3pb.7b2.sorrynie.istnieje...
[...]

mbank to chyba jest za droga by miała sens
była jeszcze jedna, na lepszych warunkach niż bzwbk
ale za diabła nie pamiętam gdzie

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2011-11-09 14:58:29
Autor: Arkadiusz Dymek
W dniu 11/7/2011 6:02 PM, Jacek Politowski wrote:
[...]

BZWBK jest. Wchodzisz, płacisz 20 zł i masz. Tylko dziwnie mały limit dzienny mają - 500 zł.

Pozdrawiam,
Arkadesh

Data: 2011-11-07 18:56:38
Autor: radekp@konto.pl
Wirtualna kredytówka - gdzie?
Mon, 07 Nov 2011 17:46:19 +0100, w <4eb80b63$1@news.home.net.pl>, Arkadiusz
Dymek <adresu@nie.bedzie> napisał(-a):

> [...]

Nieprecyzyjnie się wyraziłem, ale chodzi o wypukłą kartę prepaid do płatności w Internecie. Było parę lat temu takie cudo w jakiejś gazecie.

A po co ci to?

Data: 2011-11-07 19:23:16
Autor: Maruda
Wirtualna kredytówka - gdzie?
W dniu 2011-11-07 18:56, radekp@konto.pl pisze:

A po co ci to?

Zgaduję, że do skrobania szyb rano w aucie, bo zima idzie ;)

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-11-07 20:03:35
Autor: wiatrak

Użytkownik "Maruda" <maruda@null.com> napisał w wiadomości news:j997mi$48i$1news.onet.pl...
W dniu 2011-11-07 18:56, radekp@konto.pl pisze:

A po co ci to?

Zgaduję, że do skrobania szyb rano w aucie, bo zima idzie ;)

Wirtualnych szyb? Wirtualnych nie trzeba skrobać.

wiatrak

Data: 2011-11-07 17:58:08
Autor: Maruda
W dniu 2011-11-07 17:22, Arkadiusz Dymek pisze:
[...]

prepaid bzwbk, sprzedają na allegro. Nazywa się to chyba "karta internetowa".
Nie jest wypukła, bo jej nie ma w ogóle. :) Dostajesz mejlem tylko numerki.

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-11-07 18:06:24
Autor: Arkadiusz Dymek
W dniu 11/7/2011 5:58 PM, Maruda wrote:
[...]

Dzięki. O to chodziło.

Pozdrawiam,
Arkadesh

Data: 2011-11-08 12:20:13
Autor: kisio
W dniu 2011-11-07 17:58, Maruda pisze:
[...]

Uwaga! Nie działa na Amazonie. Mam, sprawdziłem.
Pozdrawiam
kisio

Data: 2011-11-08 12:47:12
Autor: gostek
Wirtualna kredytówka - gdzie?
a nie lepiej wziasc zwykla kredytowke z opcja ustawiania limitu na transakcje internetowe?

jak nie planujesz nic kupowac w sieci ustawiasz 0, przed zakupami zwiekszach limit i pozniej znow na 0

taka opcje ma kk inteligo, a od niedawna chyba tez alior

Data: 2011-11-09 14:57:26
Autor: Arkadiusz Dymek
W dniu 11/8/2011 12:47 PM, gostek wrote:
a nie lepiej wziasc zwykla kredytowke z opcja ustawiania limitu na
transakcje internetowe?

Problem w tym, że było potrzebne od ręki i raczej na jeden raz. Do zakupu w sklepie, który mial nieco chorą procedurę weryfikacyjną i zakup plastikiem, który mam odpadał.

Pozdrawiam,
Arkadesh

Data: 2011-11-08 18:33:26
Autor: Maruda
W dniu 2011-11-08 12:20, kisio pisze:

Uwaga! Nie działa na Amazonie. Mam, sprawdziłem.
Pozdrawiam
kisio

Do takich rzeczy jest PayPal. Bezkosztowy.

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-11-07 18:08:07
Autor: wiatrak

Użytkownik "Arkadiusz Dymek" <adresu@nie.bedzie> napisał w wiadomości news:4eb805dbnews.home.net.pl...
[...]

Dostępna od ręki. Korzystam, działa. Oczywiści dostajesz  numer karty, datę ważności i CVV, bez plastiku.
https://www.centrum24.pl/kartainternetowa/index?index=1823

wiatrak

Wirtualna kredytówka - gdzie?