Wirtualna maszyna i konfiguracja sieci

Data: 2013-01-18 12:38:03
Autor: Mr Misio
Wirtualna maszyna i konfiguracja sieci
Witajcie,

Szukam wędki - z ciekawosci jak to zrobic, zeby maszyna wirtualna wychodzila w swiat nie przez to samo lacze co komputer hosta. Tak, zeby gość uzywal np. Aero2 a host np. neostrady...

:)

Tu pytac, czy na innej grupie?

Data: 2013-01-18 12:46:19
Autor: Q
Wirtualna maszyna i konfiguracja sieci
Szukam wędki - z ciekawosci jak to zrobic, zeby maszyna wirtualna wychodzila w swiat nie przez to samo lacze co komputer hosta. Tak, zeby go¶ć uzywal np. Aero2 a host np. neostrady...

Tu pytac, czy na innej grupie?

Na innej, ale to akurat banalne wiec co tam:
podlaczasz modem usb z aero2 wprost do goscia
(tym samym odlaczajac go od hosta).
Mozliwie w VMware czy VirtualBox - nie wiem jak z MS Virtual PC.

Data: 2013-01-18 19:24:46
Autor: Mr Misio
Wirtualna maszyna i konfiguracja sieci
Użytkownik Q napisał:
Szukam w�dki - z ciekawosci jak to zrobic, zeby maszyna wirtualna
wychodzila w swiat nie przez to samo lacze co komputer hosta. Tak, zeby
go�� uzywal np. Aero2 a host np. neostrady...

[...]

Czyli proscizna - uzywam VirtualBOX wiec pewnie sobie poradze.

dZieki! :)

Wirtualna maszyna i konfiguracja sieci