Wirtualne biuro Katowice - adres dla firmy, biurka na godziny, doradztwo i wiele więcej ...

Data: 2010-07-03 01:23:04
Autor: Jakub_K
Wirtualne biuro Katowice - adres dla firmy, biurka na godziny, doradztwo i wiele więcej ...
NOWE BIURO KLASA A - ul. Opolska 22, 40-084 Katowice

Pakiet Biuro mini

Najlepsza oferta dla początkującej firmy bez własnego biura i
poszukująca stanowiska pracy! Biurko dostępne bez ograniczeń, adres i
obsługa klienta w profesjonalnym biurze przy niskich kosztach.

W ramach umowy oferujemy:

    * Wynajem biura w Budynku Klasy A - ul. Opolska 22, 40-084
Katowice
    * Wspólny numer Fax (przychodzące) i przekierowanie wiadomości na
e-mail
    * Dedykowany numer Fax (przychodzące, wychodzące
    * Dedykowany numer telefonu
    * Przekierowanie rozmów na dowolny numer, także komórkowy
    * Sala konferencyjna / szkoleniowa - do 12 osób - 25 zł / h
    * Stanowisko pracy - BIURKO BEZ OGRANICZEŃ - szerokość 80 cm

Abonamenty:

    * Płatność miesięczna z góry - 499,00 zł - w promocji 449,00 zł
    * Płatność za 3 miesiące z góry - 1 399,00 zł - w promocji 1
299,00 zł
    * Płatność za 6 miesięcy z góry - 2 699,00 zł - w promocji 2
399,00 zł
    * Płatność za 12 miesięcy z góry - 4 999,00 zł - w promocji 4
499,00 zł

Podane ceny obowiązują dla umów podpisywanych do 31 lipca 2010 r.

Podane ceny są cenami netto

Serdecznie zapraszamy!

www.biurointer.pl

al. 3 Maja 9 ( pok. 309a )
30-062 Kraków

Nowe biuro od 1 lipca!!!

ul. Opolska 22
40-084 Katowice

kom. +48 512 446 425

Data: 2010-07-03 16:48:17
Autor: Slawek
Wirtualne biuro Katowice - adres dla firmy, biurka na godziny, doradztwo i wiele więcej ...
A co to miejsce na reklame?

--
Sławomir Własik
www.netteria.net

Data: 2010-07-04 00:17:03
Autor: Jakub_K
Wirtualne biuro Katowice - adres dla firmy, biurka na godziny, doradztwo i wiele więcej ...
Większość tutaj to reklamy :)

Jeśli ktoś szuka dobrego miejsca na firmę w Katowicach, to jest to dla
Niego rozwiązanie.

Pozdrawiam

JK

On 3 Lip, 16:48, "Slawek" <gr...@wp.pl> wrote:
A co to miejsce na reklame?

--
S awomir W asikwww.netteria.net
__________________________________

U ytkownik "Jakub_K" <jakub.krup...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:b1cc939f-57b7-43b3-97f8-5c5edf289775w31g2000yqb.googlegroups.com...
NOWE BIURO KLASA A - ul. Opolska 22, 40-084 Katowice

Pakiet Biuro mini

Najlepsza oferta dla pocz tkuj cej firmy bez w asnego biura i
poszukuj ca stanowiska pracy! Biurko dost pne bez ogranicze , adres i
obs uga klienta w profesjonalnym biurze przy niskich kosztach.

W ramach umowy oferujemy:

    * Wynajem biura w Budynku Klasy A - ul. Opolska 22, 40-084
Katowice
    * Wsp lny numer Fax (przychodz ce) i przekierowanie wiadomo ci na
e-mail
    * Dedykowany numer Fax (przychodz ce, wychodz ce
    * Dedykowany numer telefonu
    * Przekierowanie rozm w na dowolny numer, tak e kom rkowy
    * Sala konferencyjna / szkoleniowa - do 12 os b - 25 z / h
    * Stanowisko pracy - BIURKO BEZ OGRANICZE - szeroko 80 cm

Abonamenty:

    * P atno miesi czna z g ry - 499,00 z - w promocji 449,00 z
    * P atno za 3 miesi ce z g ry - 1 399,00 z - w promocji 1
299,00 z
    * P atno za 6 miesi cy z g ry - 2 699,00 z - w promocji 2
399,00 z
    * P atno za 12 miesi cy z g ry - 4 999,00 z - w promocji 4
499,00 z

Podane ceny obowi zuj dla um w podpisywanych do 31 lipca 2010 r.

Podane ceny s cenami netto

Serdecznie zapraszamy!

www.biurointer.pl

al. 3 Maja 9 ( pok. 309a )
30-062 Krak w

Nowe biuro od 1 lipca!!!

ul. Opolska 22
40-084 Katowice

kom. +48 512 446 425

Data: 2010-07-04 17:22:32
Autor: Slawek

Użytkownik "Jakub_K" <jakub.krupnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:3c305abf-4808-475e-85f5-2018e6b1e3f3w12g2000yqj.googlegroups.com...
Większość tutaj to reklamy :)

Jeśli ktoś szuka dobrego miejsca na firmę w Katowicach, to jest to dla
Niego rozwiązanie.

To nie argument. I nie większosć. A jak ktoś szuka to znajdzie i nie trzeba mu chamsko walić po oczach. Dla mnie firma która spamuje już na dzień dobry leci do kosza więc nie wiem czy sobie nie strzelasz w kolano. Od tego typu ogłoszeń są grupy ogłoszeniowe.
Chyba, ze polecasz to prywatnie ale wtedy wypadałoby się podpisać z imienia i nazwiska.

Data: 2010-07-04 17:50:40
Autor: monse1
[...]

Taniej mnie wyjdzie wynajęcie biurka na chorzowskiej 50
Monse1

Data: 2010-07-04 20:26:38
Autor: Kapsel
Sun, 04 Jul 2010 17:50:40 +0200, monse1 napisał(a):

[...]

 A po ile są?

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-07-04 20:27:57
Autor: monse1
W dniu 2010-07-04 20:26, Kapsel pisze:
[...]

35 zł/mb2. I to jest pokój normalny. Nie żadne wirtualne biuro

Data: 2010-07-04 21:36:16
Autor: ktos
monse1 pisze:

A po ile są?

35 zł/mb2. I to jest pokój normalny. Nie żadne wirtualne biuro

Czyli jak rozumiem za 417/mc masz 11,9 m2

Oferta konkurencji wyglada przy tym na przechowalnie sledzi:

Biuro o powierzchni 62 m2 posiada:

     * 30 m2 pokoju i kilkanaście stanowisk pracy
     * wydzieloną salkę konferencyjną / szkoleniową do 12 osób, 3,5x3,5
m2

Przykładowy cennik:
Biurko bez limitu - tylko w lipcu od 375 zł miesięcznie (standardowo
od 417 zł miesięcznie)

Data: 2010-07-04 21:59:14
Autor: Kapsel
Sun, 04 Jul 2010 20:27:57 +0200, monse1 napisał(a):

Taniej mnie wyjdzie wynajęcie biurka na chorzowskiej 50

A po ile są?

35 zł/mb2. I to jest pokój normalny. Nie żadne wirtualne biuro

Biorąc lokalizację, faktycznie całkiem miła cena :) --
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

Data: 2010-07-05 08:48:48
Autor: Monse1
W dniu 2010-07-04 21:59, Kapsel pisze:
[...]

No i ten adres na wizytówce:)

Data: 2010-07-06 02:29:09
Autor: Jakub_K
On 5 Lip, 08:48, Monse1 <mon...@onet.pl> wrote:
W dniu 2010-07-04 21:59, Kapsel pisze:> Sun, 04 Jul 2010 20:27:57 +0200, monse1 napisał(a):

> Biorąc lokalizację, faktycznie całkiem miła cena :)

No i ten adres na wizytówce:)

:) Wirtualne biuro = prawdziwa, dobra lokalizacja

Cena zrobiona tak, aby była do przełknięcia i pokryła koszty.

Jest też możliwość wynajęcia stanowisk pracy w pakietach (np. 50 lub
100 h w miesiącu) oraz negocjacji indywidualnej umowy (dostosowanej do
potrzeb).

www.biurointer.pl jest stworzone po to, aby ułatwiać prowadzenie firmy
przy niskich kosztach.

Data: 2010-07-06 11:44:06
Autor: Kapsel
Tue, 6 Jul 2010 02:29:09 -0700 (PDT), Jakub_K napisał(a):

[...]

Jesteś botem, czy jak?
Wyżej ci udowodniono, że oferta jest droga.

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Wirtualne biuro Katowice - adres dla firmy, biurka na godziny, doradztwo i wiele więcej ...