Wirtualne biuro Katowice - adres dla firmy, biurka na godziny, doradztwo i wiele więcej ...

Data: 2010-07-04 17:50:40
Autor: monse1
Wirtualne biuro Katowice - adres dla firmy, biurka na godziny, doradztwo i wiele więcej ...
30-062 Kraków

Nowe biuro od 1 lipca!!!

ul. Opolska 22
40-084 Katowice

kom. +48 512 446 425

Taniej mnie wyjdzie wynajęcie biurka na chorzowskiej 50
Monse1

Data: 2010-07-04 20:26:38
Autor: Kapsel
Sun, 04 Jul 2010 17:50:40 +0200, monse1 napisał(a):

[...]

 A po ile są?

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-07-04 20:27:57
Autor: monse1
W dniu 2010-07-04 20:26, Kapsel pisze:
[...]

35 zł/mb2. I to jest pokój normalny. Nie żadne wirtualne biuro

Data: 2010-07-04 21:36:16
Autor: ktos
monse1 pisze:

A po ile są?

35 zł/mb2. I to jest pokój normalny. Nie żadne wirtualne biuro

Czyli jak rozumiem za 417/mc masz 11,9 m2

Oferta konkurencji wyglada przy tym na przechowalnie sledzi:

Biuro o powierzchni 62 m2 posiada:

     * 30 m2 pokoju i kilkanaście stanowisk pracy
     * wydzieloną salkę konferencyjną / szkoleniową do 12 osób, 3,5x3,5
m2

Przykładowy cennik:
Biurko bez limitu - tylko w lipcu od 375 zł miesięcznie (standardowo
od 417 zł miesięcznie)

Data: 2010-07-04 21:59:14
Autor: Kapsel
Sun, 04 Jul 2010 20:27:57 +0200, monse1 napisał(a):

Taniej mnie wyjdzie wynajęcie biurka na chorzowskiej 50

A po ile są?

35 zł/mb2. I to jest pokój normalny. Nie żadne wirtualne biuro

Biorąc lokalizację, faktycznie całkiem miła cena :) --
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

Data: 2010-07-05 08:48:48
Autor: Monse1
W dniu 2010-07-04 21:59, Kapsel pisze:
[...]

No i ten adres na wizytówce:)

Data: 2010-07-06 02:29:09
Autor: Jakub_K
On 5 Lip, 08:48, Monse1 <mon...@onet.pl> wrote:
W dniu 2010-07-04 21:59, Kapsel pisze:> Sun, 04 Jul 2010 20:27:57 +0200, monse1 napisał(a):

> Biorąc lokalizację, faktycznie całkiem miła cena :)

No i ten adres na wizytówce:)

:) Wirtualne biuro = prawdziwa, dobra lokalizacja

Cena zrobiona tak, aby była do przełknięcia i pokryła koszty.

Jest też możliwość wynajęcia stanowisk pracy w pakietach (np. 50 lub
100 h w miesiącu) oraz negocjacji indywidualnej umowy (dostosowanej do
potrzeb).

www.biurointer.pl jest stworzone po to, aby ułatwiać prowadzenie firmy
przy niskich kosztach.

Data: 2010-07-06 11:44:06
Autor: Kapsel
Tue, 6 Jul 2010 02:29:09 -0700 (PDT), Jakub_K napisał(a):

[...]

Jesteś botem, czy jak?
Wyżej ci udowodniono, że oferta jest droga.

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Wirtualne biuro Katowice - adres dla firmy, biurka na godziny, doradztwo i wiele więcej ...