Wirtualny spacer po budowie stadionu Legii

Data: 2009-03-31 15:56:50
Autor: Adam Polak
Wirtualny spacer po budowie stadionu Legii
Witam i zapraszam:)

Prawie 40 panoram, z możliwością "przechodzenia" w kolejne miejsca:

http://www.legia.com/www/index.php?akt=6523

pozdrawiam
Adam:)

Data: 2009-03-31 19:27:50
Autor: Paweł W.
[...]

"Legia to jest interes mojego życia" powiedział  p.Walter kiedyś tam i gdzieś tam. Skąd to wiem to nie powiem, możecie mi wierzyć lub nie. Ot taka informacja.

p.

Data: 2009-03-31 20:25:06
Autor: yamma
Paweł W. wrote:
[...]

Nie Legia a Pogoń Szczecin, nie Walter a Ptak. A poza tym wszystko się zgadza - zrobił interes życia.
:-)
yamma

Data: 2009-03-31 20:29:42
Autor: topek
Adam Polak pisze:
Witam i zapraszam:)

Prawie 40 panoram, z możliwością "przechodzenia" w kolejne miejsca:

http://www.legia.com/www/index.php?akt=6523
Fajnie zrobione :)

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
<-- -napisane przez Kazika na poczatku lat 90-tych-- ->

Wirtualny spacer po budowie stadionu Legii