Wirus bankowy

Data: 2013-11-25 22:30:37
Autor: J.F
Wirus bankowy

Kolejne ostrzezenie o podszywaniu strony i wirusie
-tego nie instalowac
http://www.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/img/zeus_v1.PNG

Ale mnie ciekawi - na inne banki tez takie byly, czy to BZWBK czyms podpadl ?
Bo to nie pierwszy atak na niego, a to skanowanie kart bylo wrecz bezczelne - bankomat stal w holu banku.

Polszczyzna nienaganna, znajomosc warunkow lokalnych chyba tez - mafia jakas nam rosnie, czy hackerzy postanowili w koncu zarobic ?

J.

Data: 2013-11-26 00:33:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Wirus bankowy

Zanim zajrzałem do postu, pomyślałem o BZ WBK bo jemu stale to przytrafia się. :)

[tedy i treść swej odpowiedzi umieszczę przed postem -- post dopiero w kwietniu,
czy jakoś tak... teraz adwent... na pewno niczego nie poplątałem... Wielkanoc
dopiero 20 i 21 kwietnia -- aż dwie doby, dlatego tę noc nazywamy wielką; nie
mogę poznać po sobie, że wiem o tym, iż BZ WBK KB modli się o to, abym mylił
się, abym plątał się, aby każdy zobaczył, że mam nierówno pod sufitem; mam nad
BZ WBK KB przewagę, ale po co mam tym chwalić się... pokonam ich zaskoczeniem]

"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5293c17e$0$2285$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Dużo nie zarobią -- przeciętniak ma tam do 3hpl
plus lokalnie (przez parę dni) ,,wynagrodzenie''...

Wirus bankowy